سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی با ۹ میلیون پوند به دنبال جذب علیرضا جهانبخش هستند.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۱۳
سه تیم انگلیسی به دنبال جهانبخش

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین از ایسنا، علیرضا جهانبخش در این فصل در آلکمار بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و توانسته است عملکرد خوبی در لیگ هلند داشته باشد. همین باعث شده است سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی به دنبال جذب این بازیکن ایرانی باشند.

هرچند جهانبخش ۲۳ ساله در آلکمار عملکرد خوبی داشت ولی این باشگاه هلندی می‌خواهد جهانبخش را با مبلغی در حدود ۹ میلیون پوند به فروش برساند.

علیرضا جهانبخش اولین بار از سوی کارلوس کی‌روش در جام جهانی برزیل به تیم‌ ‌ملی ایران دعوت شد. وقتی این بازیکن بااستعداد ابتدا به لیگ هلند رفت، توسط تیم‌های چلسی، منچستریونایتد، سلتیک، آژاکس و آیندهون مورد بررسی قرار گرفت و گفته می‌شد به یکی از این تیم‌ها خواهد رفت. او در همان سال یعنی در سال ۲۰۱۵ توانست بازیکن سال در لیگ هلند شناخته شود.

بازیکن ایرانی توانایی خوبی در بازی‌ با پا دارد و توانسته است استعدادیاب‌های لیگ برتری را مجاب به دیدن بازی‌های خود کند. در حالی که زمان کمی تا تابستان باقی‌ مانده است، سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی به جذب این بازیکن در تابستان ابراز علاقه کردند. باید ببینیم جهانبخش تصمیم خواهد گرفت به لیگ انگلیس برود یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها