مرد آمریکایی که در جریان تعقیب و گریز، دو مامور پلیس را به قتل رسانده بود، باید تا زمان مرگ در زندان بماند. این مرد که به شیطان‌صفت معروف شده است، 48روز پس از قتل بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۴۰

اریک فراین، قاتل 33 ساله‌ای است که سال 2014 در پنسیلوانیا، به دو مامور پلیس هنگام تعقیب و گریز شلیک کرد. وی پس از این قتل برای فرار به دل کوه‌ها پناه برده بود. قاتل فراری پس از 48 روز توسط 12 گارد پلیس پنسیلوانیا شناسایی و بازداشت شد. وی در دادگاه پای میز محاکمه قرار گرفت و از خود دفاع کرد. حکم دادگاه برای وی گذراندن زندگی خود در زندان تا فرارسیدن مرگ وی است .

به گزارش هوفینگتون پست، در ماه سپتامبر 2014 فراین در ساعت 11 شب به بریون دیکسون و الکس داگلاس دو مامور پلیس پنسیلوانیا، هنگام تعقیب و گریز شلیک کرد. وی پس از قتل، نامه‌ای برای پلیس ارسال کرد. فراین در این نامه اعلام کرد: من به سر بریون دیکسون نشانه‌گیری کرده بودم، اما تیر به گردن وی خورد و او با این وجود همچنان در تعقیب من بود و من فقط شلیک می‌کردم و این بار تیر به زانوی وی برخورد کرد و سپس اسلحه را به سمت همکار وی گرفته و شلیک کردم. تیر به شکم وی برخورد کرد و بر زمین زانو زد. بعد از کشتن دو مامور پلیس، سوار بر جیپ شده و از محل قتل گریختم.

پلیس پنسیلوانیا بعد از دریافت این نامه عنوان کرد: نامه نوشته شده قاتل به خون آغشته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها