حمله د ایی به باشگاه، دفاع کریمی از مدیران

آتش‌اختلاف شعله ور می شود؟

دفاع علی دایی از امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو شاگرد سابقش، که از طرف مدیران باشگاه به خیانت متهم شده وبودند باعث شد علی کریمی سر زخم اختلاف کهنه با دایی را باز کند تا بیم آن برود دوباره این دو اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس مقابل هم صف ارایی کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۷۶

علی دایی بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ ایران، در کنفرانس مطبوعانی آخر خود به انتقاد شدید از ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس پرداخت که نوراللهی و عالیشاه دو بازیکن سرباز این تیم را خائن معرفی کرده بود. دایی در مصاحبه خود گفت: «باید بگویم گذر زمان خائنان را مشخص می‌کند و کسانی که به این تیم خیانت کردند. مطمئن باشید هرچقدر زمان بگذرد، کسانی که در این تیم خیانت کردند را خواهید شناخت. بچه‌های جوانی که آمدند با جان و دل، با دست و سر شکسته، همه جوره برای این تیم زحمت کشیدند، من شرمم می‌آید این آقا چنین تهمت‌هایی به این بچه‌ها می‌زند. مگر می‌شود؟ آورده این آقا برای پرسپولیس این بوده که دو بازیکن از اوکراین آورده است اما با پول کلان! کسی پرسید که اینها از کجا آمدند؟! چرا قراردادشان فسخ شد؟! چطور آمدند و چقدر برای پرسپولیس هزینه داشتند؟! هزاران چیز دیگری در پرسپولیس هست که گذر زمان آنها را مشخص خواهد کرد.»

علی دایی موضعی داشت که بیشتر پیشکسوت‌های باشگاه پرسپولیس داشتند. این حرف‌های او باعث شد تا حتی عالیشاه و نوراللهی با دایی تماس بگیرند و از او تشکر کنند. ولی در همین حال علی کریمی با انتشار متنی کوتاه، به انتقاد شدید از علی دایی پرداخت و به او کنایه زد. این اولین بار نیست که کریمی در کانال تلگرامی‌اش دست به چنین اقدامی می‌زند. او در گذشته هم به دو میلیون شدن فالوورهای دایی کنایه زد و نوشت: «فالوور چند؟» دایی با این حال همواره در مقابل کریمی سکوت کرده و کسی نمی‌داند این بار هم به سکوتش ادامه می‌دهد یا نه. کریمی برای او نوشت: «یه سریا یه جوری میگن اوکراینی‌ها رو یه سریا آوردن که انگار سپانوویچ رو یه سریا دیگه آورده بودن که در مجموع دو تا بازی نکرد!»

برای خیلی‌ها موضع کریمی نامفهوم بود. این‌که او از خرید اوکراینی‌ها حمایت کرده است؟ برای همه سوال بود که چرا او در این پیغام به حمایت از عالیشاه و نوراللهی نپرداخته و تنها به دایی کنایه زده است؟ این حرف‌های کریمی گویا حتی باعث دلخوری این دو بازیکن شده چراکه توقع داشتند در این شرایط حداقل یکی مثل کریمی هم از آنها حمایت کند. دیروز اکثر پیشکسوت‌های باشگاه پرسپولیس علیه ترکاشوند موضع گرفتند و بشدت از او انتقاد کردند. حمید درخشان سرمربی سابق قرمزها در این باره گفت: «من اصلا نمی‌دانم سمت اجرایی ترکاشوند در باشگاه پرسپولیس چیست که در مورد این دو بازیکن اظهارنظر کرده است. اصلا او چرا در این‌باره صحبت کرده است؟ اگر این آقا هنگام جدایی نورالهی و عالیشاه در باشگاه بوده قطعا باید بداند که این دو بازیکن سرباز بوده‌اند. مگر می‌شود بازیکن مشمول به سربازی نرود؟ به نظرم این حرف‌ها زیاد جالب نیست.»

جواد منافی مربی سابق قرمزها هم درباره ترکاشوند گفت: «اگر شخصی، فنی و فوتبالی باشد هیچ‌وقت چنین مصاحبه‌ای را انجام نمی‌دهد و این حرف‌ها را در مورد دو بازیکن خوب پرسپولیس نمی‌زند. این مصاحبه‌ها اصلا جالب و جایز نیست. امیدوارم این اتفاق‌ها دیگر رخ ندهد و شاهد انجام چنین مصاحبه‌های حاشیه‌سازی از بدنه پرسپولیس نباشیم.»

دایی دلخور از طارمی

علی دایی، سرمربی نفت تهران در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان به بحث در مورد پرسپولیس پرداخت و حمایت قاطعانه‌ای از امید عالیشاه، احمد نورالهی و مهدی طارمی داشت. او در بخشی از حرف‌هایش گفت که از طارمی دلخور است و این بازیکن نباید در بازی با الریان قطر، پنالتی خود را چیپ می‌زد، مشخص نیست چه کسی به این بازیکن مشاوره داده که چیپ بزند. این حرف دایی باعث شده خیلی‌ها به‌دنبال این سوال باشند که طارمی از چه کسی مشاوره می‌گیرد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها