قرمزها از آبی‌ها جلو افتادند

زنگ خطر پرسپولیس برای استقلال!

پرسپولیس قرارداد سیدجلال حسینی را دو ساله تمدید می‌کند. طرفین بر سر کلیات قرارداد با هم به توافق رسیده‌اند. با تمدید قرارداد سیدجلال، پرسپولیس پرونده تمدید قراردادها را می‌بندد و به دنبال جذب بازیکن جدید خواهد رفت. این باشگاه خیال خود را از فصل آینده تا حدود زیادی راحت کرده است و با تمرکز بالا بازیکنان جدید را جذب می‌کند. از همین حالا، شایعات حکایت از توافق این باشگاه با شجاع خلیل زاده مدافع سپاهان و گادوین منشا مهاجم پیکان دارد. به این ترتیب برانکو می‌تواند فصل آینده هم یک پرسپولیس قدرتمند را روانه مسابقات لیگ برتر کند. هر چقدر این تیم قدرتمندتر باشد، علیرضا منصوریان و استقلال نگران‌تر خواهند بود. رقیب قرمزها، در حال حاضر اصلا شرایط خوبی برای امضای قرارداد بازیکنان ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۴۷

استقلال تهران برخلاف همشهری خود هنوز با هیچ بازیکنی تمدید قرارداد نکرده است. در همین حال خبر می‌رسد بعضی از بازیکنان تیم از جمله کاوه رضایی و امید ابراهیمی تصمیم به ترک استقلال گرفته‌اند. امید همچنان با استقلال مشکلات مالی دارد و نتوانسته این مشکلات را حل کند. او می‌گوید از دو فصل قبل طلب‌هایش مانده است و امسال هم با تیم تسویه حساب نکرده است. ابراهیمی گویا به دلیل خرید خانه مشکلاتی دارد و می‌خواهد با رفتن به خارج از ایران و گرفتن پول‌های بیشتر، این مشکلات را حل کند. کاوه رضایی هم که از ابتدای فصل به میزان دریافتی‌های خود انتقاد داشته است.

البته اینها تنها بازیکنانی نیستند که شایعه درباره‌شان زیاد است. بهنام برزای، نورافکن، رابسون و... ازجمله بازیکنانی هستند که قراردادشان تمام می‌شود و با پیشنهادهایی روبه‌رو شده‌اند. منصوریان در این شرایط نگران‌تر از هر زمان دیگری این موضوع را پیگیری می‌کند. سرمربی استقلال بتازگی تلاش کرده با بازیکنان درباره تمدید قراردادشان صحبت کند ولی مساله اینجاست که آنها فعلا حاضر نیستند دست به چنین کاری بزنند. در شرایطی که تنها چهار هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است و در چشم به هم زدنی نقل و انتقالات شروع می‌شود، استقلال بشدت از رقیب سنتی خود عقب افتاده است و منصوریان به باشگاه اعلام کرده باید در این زمینه هر چه زودتر اقدام کنند. بهنام برزای یکی از بازیکنانی که قراردادش تمام می‌شود، در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم گرفته‌ای تمدید کنی یا نه، می‌گوید: «راستش من دوست دارم در استقلال بمانم ولی مشکلات مالی‌ام زیاد است. باشگاه 90 درصد از پول دو فصل قبلم و 40 درصد از پول فصل پیشم را نداده است. امسال هم پولم را نگرفته‌ام. واقعا این مشکلات وجود دارد. نه‌تنها من چنین مشکلی دارم بلکه بچه‌های دیگر هم با این مشکل روبه‌رو هستند.»

این وسط هواداران استقلال بشدت نگران فصل قبل هستند. هر چقدر پرسپولیسی‌ها نفس راحتی می‌کشند و بی‌صبرانه منتظر نقل و انتقالات هستند، استقلالی‌ها نگرانی دارند و امیدوارند باشگاهشان هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کند. پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره استقلال در این باره می‌گوید: «ما در اسفندماه پیشنهاد تمدید قراردادها را دادیم و مشغول مذاکره با بازیکنان هستیم. از نظر باشگاه، در این زمینه نگرانی وجود ندارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها