پلان آخر

معاوضه کتاب با گوجه سبز

حمید گودرزی در برنامه دورهمی مانند حضورش در خندوانه و همچنین برنامه تحویل سال شبکه پنج از سینمای اجتماعی این روزها انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۰۳

او وقتی از نداشتن قهرمان و عدم سرگرم‌سازی سینمای ایران گفت با تشویق مردم حاضر هم روبه‌رو شد. گودرزی در این برنامه گفت که در ابتدا قصد داشته در رشته پزشکی یا دندانپزشکی درس بخواند، اما تماشای یک فیلم مسیر زندگی‌اش را تغییر داد و بازیگر شد. خاطره‌اش از دوران دبستان و خوردن گوجه سبز هم جالب بود. قضیه از این قرار بود که به پیشنهاد دوست همکلاسی‌اش یکسری از کتاب‌هایش را به مغازه می‌برد و در ازای آن گوجه سبز می‌گیرد. گودرزی وقتی از علاقه‌اش به موسیقی و خوانندگی گفت، با درخواست مدیری آواز هم خواند و گفت بسیار تمایل دارد در سال جدید برای انتشار آلبوم تلاش کند.

پیمان معادی از نوعی دیگر

پیمان معادی در شب حضورش در خندوانه کمتر نشانی از آن آدم‌ها و نقش‌های جدی فیلم‌هایش داشت و حسابی گفت و شنید و خندید. البته رامبد جوان هم از آنجایی که معادی اولین حضورش در تلویزیون را تجربه می‌کرد سعی داشت برای او سنگ تمام بگذارد. به همین جهت پس از ورودش به استودیو خندوانه از او خواست که خارج شود و این بار از میان نورافشانی و دود بیشتری دوباره داخل شود که البته معادی این بار نه از میان دودها که از در دیگری وارد استودیو شد. او در این برنامه از انتقال محیط کارش به خانه هم گفت و این که با این کار تصمیم دارد وقت بیشتری را کنار فرزندانش باشد. حضور طولانی او در خندوانه فرصت خوبی بود برای تجربه‌های کمدی مثل بیان یکی از دیالوگ‌های فیلم ابد و یک روز در قالب شخصیت‌های مختلف و البته نمایش وجوه کمتر دیده شده از او.

برای لیسانسه یکسال ونیم صبر کردم

امیر کاظمی بازیگری که سال گذشته در سریال لیسانسه‌ها هنرنمایی کرده بود اخیرا درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته است: سال گذشته از لحاظ کاری اتفاقات خوبی برای من رخ داد. من یک‌سال و نیم برای بازی در سریال «لیسانسه‌ها» صبر کرده بودم و از این صبر لذت بردم. اما از اتفاقاتی که در سال 95 مثل حادثهٔ پلاسکو، ریز گردهای اهواز و فوت هنرمندان افتاد بسیار ناراحت شدم اما خبرخوش این است که 95 تمام شد. این بازیگر جوان درباره رویای دوران کودکی‌اش هم گفته است: رویای من این بود که بازیگر شوم. خداروشکر اما یک جاهایی باید گفت چقدر بد! کاش آدم بیشتر فکر می‌کرد و کار بهتری را انتخاب می‌کرد چراکه کار سختی است. اگر این شغل را کامل می‌شناختم، بازیگر نمی‌شدم. زمان کار، بیکاری طولانی مدت در حرفه بازیگری تلخ است.

دلمشغولی‌های صالح علا

محمد صالح‌علاء که این روزها به عنوان مجری چشم شب روشن در شبکه چهار حضور دارد به مهر گفته است، خیلی آدم جلوی دوربینی نیست، چراکه خجالتی بوده و با صندلی خالی بهتر می‌تواند حرف بزند. به همین دلیل رادیو را بیشتر می‌پسندد، همان طور که خیلی از مردم دوست دارند او بیشتر در رادیو فعالیت کند. او که مدتی در سینما بازیگری را تجربه کرده گفت که سینما را کنار گذاشت چون تصادفی وارد آن شده بود، هرچند از نوجوانی کار تئاتر کرده و نمایشنامه نوشته است. صالح علا همچنین عنوان کرد همه نوروزهای کودکی‌اش کنار خانواده و فامیل گذشته است، اما در این سال‌ها همیشه سرکار بوده است، چراکه از ابتدای زندگی‌اش کارمند تلویزیون بوده و همیشه مشغول بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها