فرشید اسماعیلی: به بقیه تیم‌ها کار نداریم

استقلال باید تا آخر فصل ببرد

سه امتیاز بازی گسترش را می‌خواهیم فرشید اسماعیلی، یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای استقلال در فصل جاری بوده است. این بازیکن بویژه در نیم‌فصل دوم عملکرد بسیار خوبی برای آبی‌ها داشت و حالا یکی از مهره‌های کلیدی علیرضا منصوریان به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۲۴

اسماعیلی به احتمال زیاد در دیدار با گسترش هم در ترکیب ثابت آبی‌ها قرار می‌گیرد. او در بازی قبلی نیمکت‌نشین بود و از نیمه دوم به میدان رفت. اسماعیلی به دلیل حضور در عروسی برادرش دیرتر از سایر بازیکنان به تمرین اضافه شد و به همین خاطر نیمکت‌نشین بود، ولی او حالا برای بازی گسترش صددرصد آماده است. او در این باره می‌گوید: کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی به زمین برود. رقابت زیادی در استقلال وجود دارد. همه بازیکنان آماده هستند و قطعا برای کادر فنی، انتخاب ترکیب سخت است.

اسماعیلی درباره بازی با گسترش می‌گوید: هدف ما گرفتن سه امتیاز این مسابقه است. برد می‌خواهیم چون تازه به رده دوم جدول رسیده‌ایم و نمی‌خواهیم این جایگاه را از دست بدهیم. او درباره پیشرفت استقلال در لیگ توضیح می‌دهد: من مطمئن بودم این اتفاق برای تیم ما می‌افتد. استقلال امسال کار را با تغییرات زیادی شروع کرد. تیمی که این همه تغییر داشت، زمان می‌خواست. باید از هواداران تشکر کنیم که به استقلال زمان دادند. از طرفی، من فکر می‌کنم یکی از دلایل مهم نتیجه گرفتن ما یکدلی بچه‌ها بوده است. بویژه در دو سه ماه گذشته این همدلی بیشتر شده و می‌بینید که ما چه نتایجی می‌گیریم.

استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد ولی چه چیزی باعث می‌شود، آبی‌ها انگیزه داشته باشند؟ اسماعیلی جواب می‌دهد: ما اصلا کاری به بقیه تیم‌ها نداریم. اصلا به این کار نداریم که کجای جدول هستیم. فقط می‌دانیم استقلال باید تا آخر فصل تمام بازی هایش را ببرد. ما از تک‌تک بازی‌ها برد می‌خواهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها