به گزارش جام جم آنلاین، میردهقان در مصاحبه با ایسنا، گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ داشته ایم و خوشبختانه هموطنان از پیگیری های انجام شده راضی هستند.
وی افزود: از این تعداد تماس حاصل شده با سامانه ۱۹۰، ۶۵۶ شکایت در حوزه درمان توسط کارشناسان ثبت شده است و همچنین از کل شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۵۹۷ مورد قابل پیگیری بوده که همکاران ما در سامانه ۱۹۰ و ستاد درمان دانشگاههای علوم پزشکی مشکلات مطروحه را بررسی و پیگیری کردهاند.
به گفته مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت، بیشتر تماسها در خصوص دسترسی به پزشک متخصص و برخی اقدامات درمانی بوده که طی پیگیریهای انجام شده از ستاد هدایت و ارجاع بیماران در دانشگاههای علوم پزشکی، اغلب آنها برطرف و اقدامات تشخیصی و درمانی لازم انجام شده است.
میردهقان ضمن تقدیر از فعالیت شبانهروزی کارشناسان و مدیران سامانه ۱۹۰، گفت: ۷۵درصد تماسها از هشت صبح تا هشت شب و مابقی از هشت شب تا هشت صبح بوده است. مدت مکالمات انجام شده ۱۴۷.۵ ساعت بوده و متوسط مدت انتظار تماس گیرندگان شش ثانیه و تکریم هموطنان سرلوحه خدمات ما بوده است.
وی ضمن تشکر از هموطنان گفت: هموطنانی که مشکلات آنها توسط کارشناسان ۱۹۰، ستاد وزارتخانه و دانشگاه مرتفع شده بود، طی ۱۰۴ تماس از پیگیریها و رسیدگیها تقدیر و تشکر کردند؛ البته آنچه که ما و همکارانمان انجام میدهیم وظیفه ماست و خدمتگزار مردم هستیم.
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: هموطنان برای طرح مشکلات یا پیشنهادات در خصوص خدمات اورژانس، بهداشتی، درمانی و دارویی در سراسر کشور میتوانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»:
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم: