ورزش ایران در سال 95 یک تغییر کلی و مهم را احساس کرد: مسعود سلطانی‌فر به جای محمود گودرزی. همین تغییر کافی بود تا اهالی ورزش احساس امنیت و آرامش کنند. ورزش‌دوستان ایرانی حالا امیدوار هستند روزهای شاد و موفقی را تجربه کنند و خادمان ورزش ایران درون گود بیایند و درون بازی ورزش باشند. سال 95 تمام شد؛ با وجود همه اتفاقاتی که در المپیک شاهدش بودیم.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۵۶

بی‌پولی باشگاه‌های فوتبال آزارمان داد و فیفا مجازاتمان کرد؛ اما باز هم فوتبال به رویه سابق کار می‌کند. تیم‌های ما راه خود را در لیگ قهرمانان آسیا بخوبی آغاز کردند و مشخص نیست داستان به همین شیرینی پایان می‌یابد یا دوباره فرجام تیم‌های ما اتفاق تلخی به نام «حذف» خواهد بود.

سال 96 با دو دیدار تیم ملی فوتبال شروع می‌شود. دو مسابقه‌ای که تکلیف ما را در گروه اول مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا روشن خواهد کرد. اگر دو بازی 3 فروردین در خانه قطر و 8 فروردین در آزادی مقابل چین با برد ایران تمام شود، برای اولین بار به صورت پیاپی به دو جام‌جهانی خواهیم رسید؛ آرزویی که با دنیایی از تردیدها و نگرانی‌ها و اضطراب‌ها روبه‌روست و هنوز کسی نمی‌داند این حجم از حاشیه که در سه ماه اخیر در کنار تیم ملی ایران بود، به چه چیز منجر خواهد شد.

در هر حال امسال برای فدراسیون‌هایی که باید آماده بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا شوند، سالی بسیار حیاتی است، البته اگر تفکر شب امتحانی خود را کنار بگذاریم و همه چیز را به سال 97 حواله ندهیم. بهترین‌ها را در سال پیش رو برای تمام ورزش ایران آرزو می‌کنیم و امیدوار هستیم ورزشکاران و مدیران ورزش ما نمره‌ای خوب در کارنامه از خود به‌جا بگذارند.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها