کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون که در جشنواره فجر امسال با فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله خوش درخشید، در پی انتصاب محمدمهدی حیدریان به عنوان ریاست جدید سازمان سینمایی به سینماپرس گفت: نکته مهمی که مایلم به آقای حیدریان یادآوری کنم این است که هنرمندان روحیه حساس و لطیفی دارند. آنها خواسته زیادی از مدیران سینمایی ندارند و تنها نیازشان آن است که ایشان حرف‌هایشان را بشنوند و به درددل‌هایشان توجه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۸۳

او افزود: طی سال‌های اخیر نیز همواره خواسته هنرمندان همین بوده، اما متأسفانه مسئولان سینمایی هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده‌اند. یک هنرمند نیاز به مخاطب دارد و وقتی که کاری انجام می‌دهد، دوست دارد کارش دیده شود. بنابراین بهتر است تدبیری جدی صورت گیرد تا از این به بعد دیگر شاهد توقیف فیلم‌های دارای پروانه ساخت نباشیم. از سوی دیگر مدیران سینمایی باید به مسائل معیشتی و رفاهی هنرمندان توجه داشته باشند. متأسفانه طی سال‌های اخیر بیکاری گسترده‌ای دامان اهالی سینمای کشور را گرفته و هیچ‌گاه هیچ تدبیری هم برای رفع آن نشده است.تهامی با بیان این‌که روحیه‌ای که طی سال‌های مدیریتی حجت‌الله ایوبی در سازمان سینمایی وجود داشت روحیه قشنگی نبود، عنوان کرد: ایوبی گناه عملکرد ضعیفش را به گردن دیگران می‌انداخت و این اتفاق نامبارکی بود که در شأن اهالی سینما نبود.

بدترین اتفاقی که طی این سال‌ها از خاطر هیچ یک از اهالی سینمای کشور پاک نخواهد شد، فاجعه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها