شهداد مرتجی، ملی‌پوش سابق و مربی هندبال به اتفاق حسن حسینی، پیشکسوت و داور بین‌المللی، درباره انتظاراتی که از علیرضا رحیمی، رئیس جدید فدراسیون دارند، با رادیو ورزش به گفت‌وگو نشستند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۳۲

مرتجی در پاسخ به این پرسش که خواسته شما از ریاست جدید فدراسیون هندبال چیست، گفت: هندبال ما به وفاق و همدلی نیاز دارد و این همدلی باید بازگردد. شروع موفقیت‌های ما از اواسط دهه 70، جایی بود که همه بزرگان ما یکی شدند؛ در جبهه‌های مختلف هندبال در کنار هم جنگیدند و ما مرحله به مرحله به قله هندبال آسیا رسیدیم؛ اما متأسفانه در چند سال گذشته به واسطه اختلافاتی که پیش آمده است، ضعف هندبال را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: من اختلافات به وجود آمده در خانواده هندبال را بیشتر از چشم افرادی می‌بینیم که به فکر منافع شخصی خود بودند و هندبال را برای منافع فردی خود می‌خواستند. این اختلافات ضربه‌ای به هندبال ما زده است که امیدوارم رحیمی با کمک بزرگان هندبال بتواند اختلافات را کنار بگذارد و مشکلات را برطرف کند.

حسن حسینی هم گفت: خانواده هندبال پشت رحیمی هستند و او را حمایت می‌کنند. توانایی‌های رحیمی به اندازه‌ای است که بتواند بر این چالش‌ها پیروز شود و آنها را به فرصت تبدیل کند. در گفت‌وگوهایی که رحیمی و همکارانش داشتند، به این نتیجه رسیدند از تجربیات گذشته استفاده کنند و نگذارند اشتباهات تکرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها