مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه فروش بهاره از 10 اسفند ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۸

رضا سلیم‌ساسانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه فروش بهاره براساس نیاز روز جامعه همچون مواد غذایی، آجیل و خشکبار، پوشاک و کیف و کفش و مواد شوینده با قیمت اعمال شده از طرف کارشناسان اصناف است.

وی بیان کرد: نمایشگاه فروش بهاره در شهر کرمانشاه از دهم اسفند‌ماه به مدت پنج روز در مکان دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا شده و از ساعت 10 تا 19 برای بازدید و خرید مردم دایر است.

سلیم‌‌ساسانی با اشاره به اینکه 160 غرفه در این نمایشگاه فعال است، افزود: گروه‌های بازرسی به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا افراد در صورت داشتن شکایت به آنها مراجعه کنند و قیمت اقلام ارائه شده در نمایشگاه براساس قیمت تعیین شده از طرف کارشناسان در نظر گرفته شده است.

سلیم‌ساسانی گفت: تنظیم و تثبیت بازار کالاهای اساسی، دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمتها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از جمله اهداف و مزایای برگزاری نمایشگاه بهاره است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها