جدال با قهرمان لیگ و جام حذفی عربستان

دومین کارزار سخت ذوب‌آهن در آسیا

ذوب‌آهن در دومین گام از لیگ قهرمانان آسیا، بازهم کار سختی در پیش دارد؛ تیم پرقدرت الاهلی عربستان، صدرنشین گروه که با توپ پر به این عرصه گام گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۴۲

شاگردان مجتبی حسینی با وجود تزلزل در چند هفته گذشته لیگ برتر در آغازین دیدار خود در لیگ قهرمانان فراتر از انتظار ظاهر شده و موفق شدند العین امارات را در خانه‌اش متوقف کنند و با روحیه‌ای مضاعف به استقبال دیگر بازی‌های خود در این گروه بروند. در این شرایط ذوب‌آهن امروز در عمان برابر حریفی قرار می‌گیرد که فصل گذشته را با قهرمانی لیگ و جام حذفی عربستان پشت سر گذاشته و در حال حاضر صدرنشین این گروه محسوب می‌شود، چرا که در اولین مسابقه خود 2بر صفر بنیادکار ازبکستان را با شکست بدرقه کرد.

هدایت الاهلی عربستان برعهده کریستین گروس سوئیسی است. این مربی سابقه هدایت تاتنهام و اشتوتگارت را در کارنامه دارد. بازیکنان خارجی این تیم از مصر، عراق، سوریه و یونان هستند. عمر السوما سوری با 19 گل بهترین گلزن لیگ عربستان است.

سبزقباهای اصفهان چنانچه بتوانند از این جدال سخت نیز سربلند بیرون بیایند، مطمئنا راه هموارتری برای صعود به دور حذفی در پیش خواهند داشت.

ذوب‌آهن که تیم باتجربه‌ای در آسیاست عملکرد بسیار خوبی برابر تیم‌های عربستانی دارد. ذوب‌آهن در چند سال اخیر بین ایرانی‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را مقابل عربستانی‌ها گرفته است و البته نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد. در دیگر بازی این گروه، تیم‌های بنیادکار ازبکستان و العین امارات به مصاف هم می‌روند.

حسینی: می‌دانیم چطور مقابل الاهلی بازی کنیم

مجتبی حسینی، سرمربی ذوب‌آهن، در نشست خبری پیش از آغاز دیدار تیمش برابر الاهلی عربستان، گفت: بعد از بازی با العین سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم و براساس بازی‌های الاهلی تمرینات خود را طراحی کردیم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی در برابر آنها به نمایش بگذاریم.

وی درخصوص شناختش از شرایط الاهلی عربستان تصریح کرد: سه بازی این تیم در لیگ و آخرین دیدارشان در لیگ قهرمانان را آنالیز کردیم و می‌دانیم چطور باید روبه‌روی این تیم بایستیم.

سرمربی ذوب‌آهن درخصوص مصدومان این تیم عنوان کرد: ما تنها یک بازیکن مصدوم داریم و او هم محمدرضا عباسی است.

حسینی درباره اهداف ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما، یک تیم جوان است، بازی به بازی به پیش می‌رویم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم، با توجه به شرایط و بازیکنان جوانی که داریم به دنبال این هستیم تا بتوانیم در هر بازی به اهداف خود برسیم و قدم قدم پیش برویم.

رجب‌زاده: آماده‌ایم

مهدی رجب‌زاده، کاپیتان ذوب‌آهن نیز در این نشست خبری گفت: می‌دانیم برابر تیم قدرتمندی بازی داریم و تمام تمرینات خود را در روزهای اخیر بخوبی انجام دادیم تا بتوانیم به اولین سه امتیاز این بازی‌ها دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان شرایط خوبی دارند. کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داده تا با بهترین فرم به دیدار الاهلی برویم که تیم بسیار خوبی دارد.

کاپیتان ذوب‌آهن درخصوص تفاوت گروه امسال این تیم با سال‌های گذشته گفت: هر تیمی به لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کند ،تیم بزرگی است و دیدار برابر آن سخت است. ما امسال هم با تیم‌های قدرتمندی همگروه شدیم که باید در برابر آنها به برتری برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها