خودروی حامل 900 میلیون تومان پول بانک پاسارگاد که برای امحا به بانک مرکزی منتقل می‌شد، مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت. متهمان فراری با بیرون انداختن سرنشینان خودروی حمل پول آن را سرقت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۵۱

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 47 دقیقه پنجشنبه یکی از خودروهای حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی پایتخت در حرکت بود، غافل از این‌که سرنشینان دو دستگاه پراید از پشت سر در تعقیبشان هستند. زمانی که خودروی حمل پول به میانه راه رسیده، دو خودروی پراید سبقت گرفتند و خود را به مجاورت خودروی حمل پول رساندند. این دو خودرو با زدن ضربه‌هایی به خودروی حمل پول سرانجام آن را متوقف کردند، سپس چند نفر از خودروهای پراید پیاده شده و به سمت خودروی متوقف شده حمل پول رفتند و سرنشینان آن را با سلاحی که داشتند، تهدید کردند و آنها را از خودرو بیرون انداختند. در ادامه سارقان با سوار شدن به خودروی حمل پول فرار کردند و دیگر همدستان آنها نیز با خودروهای پرایدی که سوار آن بودند، از محل متواری شدند. با وقوع این سرقت و گزارش آن به پلیس تهران، ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند سارقان مسلح 900 میلیون تومان پول را که داخل خودروی حمل پول بوده، دزدیده‌‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ویژه پلیس برای دستگیری سارقان خودروی حمل پول آغاز شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد خودروی پول‌رسان بانک‌ پاسارگاد درحال حمل محموله پول‌های فرسوده برای امحا به سمت بانک‌ مرکزی بوده که مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفته است. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با انتقاد از کوتاهی مسئولان بانک پاسارگاد در تامین امنیت خودرو اعلام کرد: با توجه به تذکرات پلیس و استانداردهای مربوط به تامین امنیت خودروهای حمل پول، مسئولان این بانک هیچ‌گونه تامین امنیتی برای این خودرو از قبل پیش‌بینی نکرده و محافظ مسلح برای تامین امنیت این خودرو داخل آن نبوده است.

همزمان با وقوع این سرقت، بانک پاسارگاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که پول‌های موجود در خودروی به سرقت‌رفته، فرسوده و در مسیر انتقال به بانک مرکزی برای امحا بوده است. در جریان این سرقت کسی کشته و مصدوم نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها