تحویل 16 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد‌ گفت: امسال 4000 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در کشور اختصاص یافته است که با هزینه کرد این میزان اعتبار 16هزار واحد روستایی و شهری به آنان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۷۰

به گزارش جام‌جم، ابراهیم بازیان به بهسازی و نوسازی مسکن مددجویان اشاره و بیان کرد: امسال 25 هزار واحد مسکن مددجویان بهسازی و نوسازی شده است؛ 350 هزار مسکن مددجویی نیز در کشور وجود دارد که مناسب زندگی نیست و در برنامه پنجساله پیش‌رو برای بهسازی این واحدها نیز اقدام خواهد شد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به این‌که زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت مسکن مددجویی هستند، تصریح کرد: کمیته امداد مصمم است در قالب برنامه پنجساله 150 هزار خانوار فاقد مسکن تحت حمایت را خانه‌دار کند که از این تعداد دوسوم در حوزه شهری و یک‌سوم نیز در حوزه روستایی هستند.

وی با اشاره به این‌که استان کرمان در زمینه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی در سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز در این حوزه شاهد اقدامات مثبتی در استان باشیم.

بازیان بر جلب همکاری خیران، مسئولان و سازمان‌های خدمات‌رسان برای تامین مسکن مددجویان تاکید کرد و افزود: براساس این تعاملات هزینه تمام شده مسکن مددجویی کاهش می‌یابد؛ امیدواریم با گسترش ارتباطات با خیران زمینه بهتری برای تامین مسکن مددجویان در استان فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها