عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص‌های اصلی مدیریت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری است.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۹۷

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اعلام سازمان استاندارد مبنی بر نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودروها، گفت: یکی از اهدافی که هر مدیری باید داشته باشد، رضایت مشتریان است که عناوین متعددی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است هیچ مدیریتی نتواند صد‌درصد رضایت مشتری را حاصل کند و ممکن است بعضی از خواسته‌های مشتریان نیز خارج از چارچوب قانونی باشد.

فولادگر تصریح کرد: بالا بودن میزان نارضایتی مردم از سیستم خدمات پس از فروش خودروها هشداری به خودروسازان است که باید آن را بپذیرند و کار بیشتری برای جلب رضایت مشتری و بهبود خدمات پس از فروش انجام دهند. عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو نیز سال هاست به تصویب مجلس رسیده و خودروسازان ملزم به اجرای آن هستند و صنعت خودرو گزارش‌های خود را نیز منتشر می‌کند؛ اما باید در این قضیه بیشتر مراقبت کنند و با ارتقای کیفیت قطعات و بالابردن مرغوبیت کالا و تقویت نمایندگی‌ها و تعمیرات بتوانند کمبودها را جبران کنند.

سیدمحمود نوابی، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دراین‌باره گفته است: در حال حاضر نحوه کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی اصلا مورد رضایت مردم نیست. وی با اشاره به این که پرداخت خسارت باید یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های خودروساز برای جذب مشتری باشد، گفت: بحث مشتری‌مداری باید در اولویت کاری خودروسازان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها