همه انرژی رئال امشب خرج نمی‌شود

جنگ انتقامی فینالیست‌های کوپا در لالیگا

آلاوز یکی از فینالیست‌های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) امشب در ورزشگاه مندی زوروتا ورزشگاه کوچکی که کمتر از 20 هزار نفر را در خود جای می‌دهد، میزبان بارسلونا دیگر فینالیست جام حذفی است؛ فینالی که سال 96 در ورزشگاهی که هنوز مشخص نشده، برگزار خواهد شد، اما دیدار امشب در چارچوب لالیگا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۴۲

جنگی انتقامی. بارسا در هفته سوم لالیگا در میان ناباوری در خانه خودش در نیوکمپ اولین شکست فصل را از آلاوز پذیرفت و امشب شاید به انتقام آن شکست فکر می‌کند. بارسلونای رده دومی که با دو بازی بیشتر از رئال مادرید یک امتیاز کمتر دارد، بدون آن‌که اعتراضی به زمان برگزاری بازی خود کند، در چهارمین هفته پیاپی زودتر از رئال مادرید صدرنشین بازی می‌کند. آلاوز 27 امتیازی و رده دوازدهمی، چهارشنبه هفته قبل توانست سلتاویگو را حذف کند؛ تیمی که رئال مادرید را از جام حذفی کنار گذاشته بود و برنامه‌های بسیاری برای حضور در فینال داشت، اما تساوی در خانه سلتا و برتری یک بر صفر در ورزشگاه خانگی، موجب شد آلاوز به فینال راه پیدا کند. حالا با روحیه‌ای که این صعود ایجاد کرده، آلاوز تیمی خطرناک برای بارسلونای مهمان خواهد بود. بارسا برخلاف فینال جام حذفی که حق استفاده از سرخی روبرتو و لوییز سوارز را ندارد، در بازی امشب از هر دو نفر استفاده می‌کند. بارسلونا اگر در بازی خطرناک امشب امتیاز از دست بدهد، باید قهرمانی در لالیگای این فصل را فراموش کند.

جدا از آن بازی، ساعت 23 و 15 دقیقه امشب رئال مادرید صدرنشین هم در خانه اوساسونا به میدان می‌رود. اوساسونای قعرنشین با ده امتیاز تقریبا هیچ امیدی به ماندن در لالیگا ندارد. رئال بعد از لغو بازی با سلتاویگو تشنه بازی در لالیگاست، ضمن آن‌که بعید است همه انرژی خود را برای این بازی خرج کند، چون می‌داند چهارشنبه این هفته باید دیداری حساس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی انجام دهد. با اتفاق غیرمنتظره‌ای که در بازی رفت یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا افتاد و رئال در خانه مقابل سلتا شکست خورد، رئال قطعا این بازی را ساده فرض نمی‌کند. برای همین در بازی امشب در خانه اوساسونای قعر جدولی همه سرمایه خود را شاید رو نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها