سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش بیانیه جدیدی را روی صفحه فیس‌بوک خود قرار داد و طعنه‌های جدیدی را متوجه سرمربی پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران کرد. کی‌روش با مقایسه بین شرایط ایران، چین و ازبکستان و تاکید بر تاسفش از لغو سومین مرحله برنامه تدارکاتی ،حرف‌های تازه‌ای زده:
کد خبر: ۹۹۰۵۳۰

«دوستان عزیز، جالب نیست؟ فدراسیون فوتبال ایران در چنین مقطعی به دلیل مخالفت‌های سازمان یافته و دائمی آقای برانکو و سایر مسئولان ورزشی، با تصمیمی یکطرفه به خاتمه سومین برنامه آماده‌سازی تیم ملی اقدام می‌کند. این درحالی است که حریف سرسخت ما چین، در حال آماده‌سازی است و دیروز با کرواسی بازی کرد. باورتان می‌شود؟

فدراسیون فوتبال ایران مجبور می‌شود که برنامه تائید شده‌اش را که خارج از تقویم فیفاست، خاتمه دهد درحالی که هدف اصلی ما ادامه کار و آمادگی برای آینده است. چین که حریف بعدی ماست در برابر تیم کشور آقای برانکو به میدان می‌رود! در همان مقطعی که ایشان به مخالفت با برنامه ما اقدام کردند، تیم ملی کشور خودشان درحال کمک به چین برای آمادگی هرچه بهتر برای مقابله با ایران بود. فوق‌العاده است! آقای برانکو و فدراسیون ایران در این مورد چه چیزی برای گفتن دارند؟ بگذارید بگویم حرفه‌ای‌گری حریفان، برای ما چیز تازه‌ای نیست.

چین در گذشته خارج از تقویم فیفا به مصاف ایسلند رفته، در همین حال ازبکستان مقابل گرجستان و ارمنستان صف‌آرایی کرده و همچنین قطر برنامه بازی دوستانه مقابل مولداوی را اعلام کرده است، اما در نقطه مقابل در ایران مسئولان ورزشی قدرت اعمال نفوذ و اجرای برنامه تائید شده خودشان را ندارند! دوستان عزیز، حقیقت واضح است. حریفان ما برنامه‌های حرفه‌ای برای آمادگی‌شان در نظر گرفته‌اند تا به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند، اما فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی برخلاف این جهت مانند گروگان در دستان مربی کارکشته کروات قرار دارد. یک حکیم یونانی گفته است: ما به اندازه توقعاتمان پیشرفت نخواهیم کرد، بلکه به اندازه سطح تمرینی و تدارکاتمان افت خواهیم کرد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها