دونالد ترامپ طی مسابقه‌ای که در آمریکا برگزار شد، به عنوان مالک گران‌ترین پنت هاوس این کشور معرفی شد.
کد خبر: ۹۷۸۷۲۱

به گزارش تسنیم، در این مسابقه ملک دونالد ترامپ در خیابان پنجم نیویورک با قیمت صد میلیون دلار به عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین پنت هاوس آمریکا شناخته شد. در این ساختمان درهای ورودی به صورت خودکار خوشامدگویی می‌کنند و دیوارها با طلا و الماس تزئین شده‌اند.

شباهت عنکبوت به کلاه هری‌پاتر

گروهی از محققان هندی گونه‌های جدیدی عنکبوت در رشته‌کوه غربی مرکزی غات در کارناتاکای هند شناسایی کرده‌اند که آنها را به یاد یکی از جادوگران داستان هری‌پاتر، «گریفیندور» نام گذاشتند.

به گزارش ایسنا،‌ نامگذاری این گونه به نام «اریوویکسیا گریفیندور» (Eriovixia gryffindori) به دلیل شباهت شکم آن به کلاه جادویی این جادوگر بوده که یکی از چهار بنیانگذار مدرسه جادوگری هاگوارتز در داستان‌های تخیلی هری‌پاتر است. سر این حشره، مثلثی‌شکل است و شباهت آن به کلاه جادویی گریفیندور بسیار عجیب است.

طول این عنکبوت تنها هفت میلی‌متر بوده و جزئیات بیشتر در مورد این موجود در مجله هندی Arachnology منتشر شده است.

جاوید احمد، رئیس گروه محققان کاشف این عنکبوت با بیان این‌که یکی از طرفداران داستان‌های هری پاتر است، افزود: من به مطالعه کتاب‌های هری پاتر علاقه زیادی داشتم و زمانی‌که این عنکبوت کوچک را دیدم، این کلاه جادویی به ذهنم آمد.

تخم شترمرغ متفاوت

تخم شترمرغ استرالیایی، رنگ سبز بسیار زیبایی دارد و به طور متوسط 13 در 9 سانتی‌متر بوده و وزن آن بین 450 تا 650 گرم است.

هدایای کریسمس می‌رسد

با نزدیک شدن به ماه ژانویه و آغاز سال میلادی، بازار خرید هدایای سال نو داغ است، حتی برخی هدیه دادن را شروع کرده‌اند. مثل مردم یکی از شهرهای انگلیس که از همین حالا هدیه دادن را به خرس‌های قهوه‌ای شروع کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها