گریم متفاوت ساعد سهیلی در ماهور

ساعد سهیلی، بازیگر سینما و فیلم‌هایی چون گشت ارشاد، 50 کیلو آلبالو و رخ دیوانه، این روزها با گریمی متفاوت در فیلم ماهور جلوی دوربین می‌رود. این اثر سینمایی که کارگردانی آن را حمید زرگرنژاد به عهده دارد، بتازگی در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و ارشاد هویزه، فرماندار هویزه و محمدحسین لطیفی کلید خورد.
کد خبر: ۹۷۸۱۸۸

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد، حمید زرگرنژاد در این مراسم گفت: فیلمنامه ماهور طی چهار سال تحقیق براساس یک واقعه تاریخی نگاشته شده است. در واقع، همین واقعی بودن قصه فیلم باعث شد تا دنبال لوکیشن‌های بکر در تالاب‌های خوزستان برویم. اگر چه تولید این پروژه در این لوکیشن‌ها سختی‌های خودش را دارد، اما امیدوارم روایت قصه در فیلم بخوبی پیش برود.

ماهور یک درام عاشقانه محسوب می‌شود که تمام فیلمبرداری آن در لوکیشن‌های بکر و واقعی و در تالاب‌ها و روستاهای جنوب انجام خواهد شد.

بجز ساعد سهیلی، بازیگرانی چون داریوش ارجمند، کامران تفتی، احمد کاوری، محسن افشانی، علی اوسیوند، مالک سراج، یوسف مرادیان، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد و میترا حجار هم در این فیلم بازی می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را علیرضا جلالی و حمید آخوندی برعهده دارند.

در خلاصه داستان ماهور آمده است: در روستایی مرزی، زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شود و قهرش نگیرد. امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهور را می‌دزدد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها