دختر جوان در جریان دوستی تلگرامی اغفال شد و از خانه فرار کرد. پلیس در جست‌وجوی پسر اغفالگر و یافتن دختر جوان است.
کد خبر: ۹۷۷۴۰۴

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن دختر جوانش خبر داد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: دخترم در مغازه‌ای در یکی از محله‌های مرکزی پایتخت کار می‌کرد. شب هرچه منتظرش شدیم به خانه بازنگشت. به محل کارش رفتیم و سراغ او را از همکارانش گرفتیم که آنها اعلام کردند او بعد از کار، آنجا را ترک کرده است. به خانه بازگشتیم و منتظرش شدیم، اما خبری از او نشد و تلفن همراهش هم خاموش بود .

وی ادامه داد: مراکز پلیس، بیمارستان و پزشکی قانونی را هم جست‌وجو کردیم، اما اثری از او نیافتیم. سراغ دخترم را از دوستان و اقوام گرفتیم، ولی کسی از وی خبری نداشت. سرانجام تصمیم گرفتیم شکایت کنیم تا شاید پلیس ردی از او پیدا کند.

همزمان با این شکایت، تحقیقات برای یافتن دختر گمشده در دستور کار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرارگرفت. جست‌وجو‌ها برای یافتن او آغاز شد تا این‌که دو روز پیش، ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد دختر گمشده مدتی بوده با پسر جوانی در جنوب کشور ارتباط تلگرامی داشته است. همین ارتباط باعث شده وی اغفال شود و از خانه فرار کند. با کشف همین سرنخ، جوان اغفالگر تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی و یافتن دختر گمشده ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها