شرکت دوربین ساز کداک هم گوشی ساز شد + عکس

گوشی عجیب کداک قرار است روز 9 ماه دسامبر امسال در آلمان و به دنبال آن در بازارهای جهانی دیگر به فروش گذاشته شود. این گوشی در اروپا 499 یورو قیمت‌گذاری شده است. مشخصات و قابلیت‌های این گوشی جالب عبارت از یک دوربین فوکوس سریع 21 مگاپیکسلی باتمرکز سنگین بر روی عکاسی است.
کد خبر: ۹۷۴۸۷۶
شرکت دوربین ساز کداک هم گوشی ساز شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اندروید آتوریتی،‌ پیوستن یک بازیگر تازه به میدان رقابت تلفن های همراه هوشمند (اسمارت فون) اندرویدی اتفاق خوبی است، اما هنگامی که این بازیکن یکی از بازیگران قدیمی از صنایع دیگر باشد موضوع کمی جالب‌تر می‌شود. حالا که شرکت بلک بری قصد کنار کشیدن از تولید گوشی‌های اندرویدی را دارد و شرکت نوکیا با استفاده از پرطرفدا‌ترین سیستم عامل موبایل دنیا یعنی اندروید، مجددا قصد پا گذاشتن به میدان رقابت تولید تلفن‌های همراه هوشمند را دارد، به بازار آمدن به‌موقع گوشی اکترای شرکت کداک (Kodak Ektra) در عید کریسمس امسال سر و صدای زیادی را در بازار و بین کاربران گوشی‌های موبایل به راه انداخته است.

گوشی عجیب کداک قرار است روز 9 ماه دسامبر امسال در آلمان و به دنبال آن در بازارهای جهانی دیگر به فروش گذاشته شود. این گوشی در اروپا 499 یورو قیمت‌گذاری شده است. مشخصات و قابلیت‌های این گوشی جالب عبارتند از تمرکز سنگین آن بر روی عکاسی که با یک دوربین فوکوس سریع 21 مگاپیکسلی برخوردار از مشخصه‌های PDAF ، OIS ، بازی دیافراگم f/2.2 و فلاش دوبل LED محقق می شود. دوربین رو به صورت (front-facing) این گوشی نیز از مشخصه‌ PDAF و 13 مگاپیکسلی با بازی دیافراگم f/2.2 بهره برده است.

دوربین این گوشی یک حالت دستی کامل، فیلتر ویدئوی سوپر 8 وی سی آر و یک درجه چرخان سخت‌افزاری کامل جهت انتخاب صحنه که این گوشی را به‌عنوان یک رقیب قدرتمند در میدان نبرد شلوغ اسمارت‌فون‌های با قابلیت عکاسی، مطرح می‌سازد.

دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند شامل سیستم عامل اندروید 6.0 مارش مالو ، یک چیپ‌ست 10 هسته‌ای هلیو ایکس بیست (deca-core Helio X20 chipset) با سرعت سیکل ساعت 2.3 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره داخلی روم قابل گسترش از طریق کارت حافظه، یک باتری 3000 میلی آمپر بر ساعتی با اتصال پذیری یو اس بی نوع سی (USB Type-C) و قابلیت شارژ سریع هستند. همچنین یک کیف شیک چرمی طرح دوربین با قیمت 70 یورو برای آن در اروپا در دسترس است. اما این که آیا این گوشی می‌تواند در بازار اسمارت‌فون‌ها با گوشی‌هایی مثل سامسونگ یا پیکسل گوگل رقابت کند؟ باید صبر کنیم و ببینیم.

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
۰
۰
گرونه

نیازمندی ها