سه شرور سابقه‌دار که به یک طلافروشی در کوی علوی اهواز دستبرد زده و گریخته بودند، دستگیر شدند. آنها در جریان این دزدی طلافروش را کشته و مرددیگر را زخمی کرده بودند.
کد خبر: ۹۷۴۳۱۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 چهارم آذر امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه سارقان به یک طلافروشی در کوی علوی شهر اهواز خبرداد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند سارقان مسلح که نقابدار بودند، به این طلافروشی حمله و با شلیک به طلافروش و همکار وی آنها را زخمی کرده و با سرقت بخشی از طلاهای مغازه متواری شده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان طلافروشی در حالی ادامه داشت که ماموران از طریق مسئولان بیمارستان متوجه شدند طلافروش زخمی براثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده و همراه وی نجات یافته است.

جست‌وجوها برای دستگیری این سارقان قاتل ادامه داشت تا این که ماموران ردپای سه شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس را در این پرونده سرقت مسلحانه منجربه قتل به‌دست آوردند. با مشخص شدن هویت این افراد آنها تحت تعقیب پلیس اهواز قرار گرفتند تا این که دو روز پیش مخفیگاه متهمان شناسایی و هر سه نفرشان دستگیر شدند. متهمان که سابقه سرقت و شرارت در استان‌های دیگر را داشتند و تحت تعقیب بودند، برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهر اهواز منتقل و بازجویی شدند. این سه سارق در بازجویی‌هایی جداگانه به همدستی با یکدیگر در نقشه سرقت طلافروشی و تیراندازی مرگبار به طلافروش و همکارش اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها