معرفی جانشین پورحیدری در استقلال؛ تا دو هفته دیگر

فعلا معینی جای پورحیدری را گرفته است

از روزی که منصور پورحیدری به رحمت خدا رفته، حرف تغییرات در باشگاه استقلال بیش از پیش به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۹۶۷۶۷۹

روزی که مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان انتخاب شد از این گفت که تا اطلاع ثانوی کاری به استقلال و پرسپولیس ندارد و قرار نیست فعلا تغییری در این دو باشگاه به وجود بی‌آید، اما با درگذشت منصورخان همه چیز به هم ریخت و تعداد اعضای هیات مدیره آبی‌ها عددی زوج شد.

طبق اساسنامه، تعداد اعضای هیات مدیره تیم‌ها باید فرد باشد و به همین دلیل باید در روزهای آینده یک نفر به هیات مدیره آبی‌ها اضافه شود.

پیگیری‌های لازم حاکی است که مسعود معینی فعلا کارهای مربوط را انجام می‌دهد و اگر به همین منوال پیش برود شاید او جانشین پورحیدری در هیات مدیره آبی‌ها شود.

از همان زمان که منصورخان در بستر بیماری افتاد، این معینی بود که کارهای او را انجام می‌داد. این در حالی است که طبق قانون پورحیدری همراه مدیرعامل حق امضا در باشگاه استقلال را داشت و از آنجا که او نمی‌توانست به دلیل شرایط جسمانی‌اش در جلسات یا در بانک حضور داشته باشد، مسئولان استقلال به جای پورحیدری، معینی را معرفی کردند تا کارها عقب نیفتد.

با درگذشت پورحیدری همچنان این کارها را معینی انجام می‌دهد و طبق خبرهای رسیده از وزارت ورزش و جوانان تا دو هفته آینده جانشین قطعی منصورخان در استقلال معرفی خواهد شد. جانشینی که احتمالا مسعود معینی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها