گلکسی اس ۸ به دستیار هوشمند مجهز می‌شود

مدیران سامسونگ در ماه‌های اخیر مدام در حال معذرت‌خواهی از مشتریان و فراخوان جمع‌آوری محصولات خود بوده اند! موضوع از آتش گرفتن فبلت گلکسی نوت ۷ آغاز شد و با مشکل ماشین لباسشویی‌های سامسونگ که درشان حین کار از جا کنده و به اطراف پرت می‌شد ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۶۷۴۳۴

حالا به نظر می‌رسد سامسونگ باید هر چه در توان دارد برای نسل آینده گوشی‌های هوشمند خود رو کند تا بلکه جبران مافات شود.

به همین دلیل شایعات فراوانی از گلکسی اس ۸، پرچمدار بعدی سامسونگ شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد این شرکت کره جنوبی قصد دارد با تائید بعضی از این شایعات، طرفداران خود را امیدوار کند البته با توجه به این‌که سامسونگ هنوز نتوانسته مشکل موجود در گلکسی نوت ۷ را حل کند، امیدواریم پرچمدار بعدی این شرکت آتش‌زا نباشد! بتازگی سامسونگ تائید کرده گلکسی اس ۸ یک دستیار هوشمند خواهد داشت.

چندی پیش سامسونگ، سازنده اولیه سیری (دستیار صوتی اپل) به نام ویو لبز (Viv Labs) را خرید و از همان موقع این شایعه قوت گرفت.

حالا سامسونگ وجود دستیار هوشمند را در گلکسی جدید تائید کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد در محصولات پوشیدنی و خانگی نیز از این پلتفرم هوش مصنوعی استفاده کند.

هرچند هنوز سامسونگ اطلاعات خاصی درباره این دستیار که احتمالا Bixby نام خواهد داشت، منتشر نکرده ولی معاون اجرایی سامسونگ گفته: «توسعه‌دهندگان مختلف می‌توانند این دستیار را به سرویس‌های خود بیفزایند. به این‌ترتیب حتی اگر سامسونگ دستیار خود را به‌روز نکند، هوش مصنوعی آن به مرور باهوش‌تر شده و کارهای بیشتری را انجام می‌دهد.» باید منتظر ماند و دید آیا دستیار صوتی سامسونگ می‌تواند با رقبایی مانند اپل، مایکروسافت و آمازون رقابت کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها