در پی دیدارهای مکرر استیون سیگال از روسیه در سال‌های اخیر و حمایت وی از جدا شدن منطقه کریمه از اوکراین و انضمام آن به روسیه درسال 2014، این ستاره هالیوودی و پوتین مرد سرسخت و عاشق ورزش جودوی کرملین طی سال‌های اخیر روابط بسیار صمیمی دوستانه‌‌ای را با یکدیگر برقرار کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۴۷۰۴
استیون سیگال ستاره رزمی‌ با نظر پوتین شهروند روسیه شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ای.اف.پی، روز پنجشنبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با امضای یک فرمان تابعیت روسیه را به ستاره آمریکایی فیلم های رزمی و اکشن هالیوود استیون سیگال اعطا کرد.

در پی دیدارهای مکرر استیون سیگال از روسیه در سال‌های اخیر و حمایت وی از جدا شدن منطقه کریمه از اوکراین و الحاق آن به روسیه درسال 2014، این ستاره هالیوودی و پوتین مرد سرسخت و عاشق ورزش جودوی کرملین طی سال‌های اخیر روابط بسیار صمیمی دوستانه‌‌ای را با یکدیگر برقرار کرده‌اند.

سخنگوی کاخ کرملین «دیمیتری پسکوو» در این باره می‌گوید: «او خیلی مصرانه طی دوره زمانی طولانی تقاضای دریافت تابعیت روسیه را داشته است و از هر جهت احساس مهر و علاقه‌ فراوانی به روسیه دارد که هرگز این احساسات دوستانه اش را پنهان نکرده است.»

سیگال آخرین ستاره غربی مشهور سینمایی است که به جهت دوستی با پوتین تابعیت روسیه را دریافت کرده است.

پیشتر «ژرارد دپاردیو» هنرپیشه کهنه‌کار فرانسوی نیز در سال 2013 پس از این‌که به خاطر اعتراض به وضع مالیات‌های بیش از حد سنگین از سوی دولت فرانسه مالیات اجبارا از فرانسه تبعید شد، موفق شد تا تابعیت روسیه را به‌دست آورد.

پوتین همچنین تابعیت روسیه را به «روی جونز» بوکسور آمریکایی پس از صرف چای با وی در منطقه کریمه و همین‌طور «جف مانسون» قهرمان آمریکایی رشته ورزشی مبارزه آزاد مختلط (MMA) اعطا کرده است.

استیون سیگال نیز مانند دپاردیو با پوتین علاقه‌مند به ورزش‌های رزمی و دیگر رهبران قدرتمند اتحاد جماهیر شوروی سابق روابط دوستانه داشته است.

پس از جداسازی منطقه کریمه از اوکراین توسط روسیه، استیون سیگال پوتین را «یکی از بزرگترین رهبران جنهان» توصیف کرد و با گروه ارکستر خودش در منطقه جدایی یافته شبه جزیره کریمه در دریای سیاه برنامه موسیقی اجرا کرد.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها