دو مرد که با انگیزه سرقت اموال زنی، او و دختر شش ساله‌اش را کشته و در گودالی دفن کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۰

به گزارش جام‌جم، ایمان شهسواری، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در این‌باره گفت: اوایل فروردین سال 1390 زن 31 ساله‌ای همراه دختر شش ساله‌‌اش که ساکن کرمان بودند‌، ناپدید شدند و جست‌وجو برای یافتن آنها آغاز شد.

جست‌وجوها برای یافتن آنها ادامه داشت تا این‌که ماموران اطلاعاتی به‌دست آوردندکه نشان می‌داد دو مرد در گم‌شدن این مادر و دختر نقش داشته‌اند. این دو مرد جوان که سوابق متعدد کیفری از جمله آدم‌ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی داشتند، تحت ‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.

وی افزود: این دو نفر مدام چهره‌های خود را تغییر می‌دادند و با نام‌های جعلی به زندگی شان ادامه می‌دادند تا این‌که با گذشت پنج سال از وقوع این جنایت، رد آنها به‌دست آمد و چند روز پیش دستگیر شدند. این دو نفر با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و اعتراف کردند که با طرح دوستی با زنان بی‌سرپرست و افرادی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند، اقدام به دزدیدن اموالشان می‌کردند.

شهسواری ادامه داد: این مادر و دختر گمشده را هم به دام انداخته اند و بعد از سرقت طلا، خودرو و پول، زن جوان و دختر شش ساله وی را خفه کرده‌اند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه‌ای شهر در یک گودال دفن کرده‌اند.

با اعتراف آنها، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و اجساد را کشف کردند. اجساد به پزشکی قانونی و متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها