اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت

ششمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، دیروز با رمز یاحسین(ع) در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان گفت: در این رزمایش بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی در منطقه عمومی اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

امیر روزخوش افزود: این رزمایش با شرکت انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب‌افکن، ترابری نیمه‌سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت‌رسان و انواع پهپادها در منطقه عمومی اصفهان از دوشنبه (دیروز) به مدت سه روز برگزار و در آن بخشی از توان نیروی هوایی ارتش در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود. سخنگوی رزمایش افزود: عکسبرداری از منطقه عملیات به پایان رسیده و نخستین بمباران هواپیماها هم در این رزمایش به اهداف فرضی شلیک می‌شود.

مهم‌ترین هدف این رزمایش درگیری هوا به هوا و انهدام اهداف پرنده و زمینی است و پیام آن تامین مطمئن و مستمر و کسب آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید و صلح و دوستی و تامین امنیت منطقه بدون نیاز به نیروهای فرامنطقه‌ای است.انهدام صد در صدی اهداف، بارریزی شبانه در محیط جنگی پرتهدید برای اولین‌بار، انجام بمباران شبانه و تمرین کنترل و فرماندهی متمرکز و غیرمتمرکز با حجم گسترده‌ای از پرواز هواپیماها از ویژگی‌های این رزمایش سه روزه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها