«جهت» سعید آقاخانی برای پیشگیری از اعتیاد

برنامه‌ مستند «جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی این روزها در مرحله ساخت دکور حوالی شهرک سینمایی غزالی و جاده مخصوص کرج است.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۲

به گزارش فارس، ساختار برنامه جهت تلفیقی از گزارش، گفت‌وگو و مناظره است و در بخش داخل استودیو سعید آقاخانی به عنوان مجری درباره موضوع مورد بحث با کارشناس صحبت می‌کند و در کنار آنها تعدادی از مردم عادی حضور دارند و در گفت‌وگو‌ها شرکت می‌کنند.

تاکنون بخش زیادی از گزارش‌ها توسط امیرغفارمنش به عنوان گزارشگر ضبط شده و در آنها درباره اعتیاد با افراد مختلفی نظیر معتادها، افراد نجات یافته از دام اعتیاد، مسئولان کمپ اعتیاد،‌ سردار منتظرالمهدی (معاون اجتماعی پلیس ناجا) و... گفت‌وگو می‌کند.

ساختار این برنامه مستند که درباره اعتیاد در حال تولید است، تلفیقی از گزارش، گفت‌وگو و مناظره است و در هر قسمت که زمانی حدود 30 دقیقه دارد‌، کارشناس همراه سعید آقاخانی که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، مجری بخش‌های داخل استودیو نیز است درباره موضوع مورد بحث صحبت می‌کنند و در کنار آنها تعدادی از مردم عادی حضور دارند و در گفت‌وگوها شرکت می‌کنند.

سایر عوامل مجموعه تلویزیونی جهت عبارتند از: تهیه‌کننده: جواد فرحانی، نویسنده و کارگردان: سعید آقاخانی، مجری: امیر غفارمنش، مجری طرح و مدیر تولید: سیدحسین هادیان‌فر، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: ایمان سرمستی، تدوین سیامک مهماندوست، دستیار تدوین: مهشاد فقهایی، صدابرداران: علی عدالت‌دوست و هادی معنوی، جانشین تولید: محمد عزتخانی، برنامه‌ریز: ساناز بصیر و دستیار کارگردان: سعید سیری.

«جهت» مستندی 60 قسمتی است که قرار است بزودی از شبکه نسیم پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها