کیف 3 میلیارد تومانی به صاحبش بازگشت

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۸
کیف 3 میلیارد تومانی به صاحبش بازگشت

به گزارش جام جم آنلاین، یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

سعید بابایی مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا در این باره به ایسنا گفت: صبح امروز یکی از کارکنان متعهد تیپ ۳۵نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از خروج از منزل در کرمانشاه به قصد عزیمت به محل خدمت، کیفی حاوی اسناد و مدارک را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این تکاور کرمانشاهی که گروهبان یکم عرفان فرهادی نام دارد، کیف را بلافاصله به بازرسی پادگان تحویل داده و پس از تماس با صاحب آن، کیف به وی بازگردانده می‌شود.

مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا گفت: کیف مذکور شامل دسته چک های سفید امضا و کارت های اعتباری همراه با رمز کارت ها و دفترچه های بانکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گروهبان یکم عرفان فرهادی یابنده این مدارک هدف از این کار خداپسندانه را اعتقاد به ارزش های اسلامی و اخلاقی و حس نوع دوستی عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
سپرده گزار
-
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
طرف شانس داشته اگه گیر بانك مركزی می افتاد حالا حال ها باید صبر می كرد ای كاش موسسه ثامن الحجج هم بدست این بندگان خدا می افتاد تا سپرده گزاران معزز اینقدر مظلوم واقع نمیشد
مالباخته توسط س . . .
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
قابل توجه ستاد ساماندهی موسسه ثامن الحجج تحت نظارت بانك مركزی
دوستی از شیراز
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
سلام
به چنین افرادی افتخار میكنم.مردانگی كردی جوان.خیلی میخواد آدم همچنین پولی را بدست بیاره و ازش بگزره.خدایا هیچ وقت مارو اینطوری آزمایش نكن.
سعید
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
چك كه ارزشی نداره میرفته مسدود می كرده ... كارت هم كه نمیشه برداشت كرد شناسایی میشده // اسناد مداركم كه كاغذه ..
یونس
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
رفیق همه كار میشه كرد یكم تو جامعه بگردی میبینی چقدر گرگ زیاده
امید
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
آفرین به شما. خداوند به شما اجر دهد برادر.
علی
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
چرا باید چكهای سفید امضا داخل كیف باشه ؟
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
آفرین
علیرضا رومئو
-
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
سلام، خسته نباشین، در مورد این كه این اقا كه ارتشی هم بوده و ارتشی ها روی سر ما جا دارن و به علاوه این كه انسان شریفی هم بوده شكی نیست. واقعا باید ایشون رو دستشون رو بوسید. اما در مورد این كه یك سری چك سفید امضا و یك سری كارت بود كه ارزش آنها سه میلیارد بود (جدا از سند) دوست من این مطلب یك مقدار دور از ذهن است. زیرا كه اولا چرا چك سفید امضا داخل كیف بوده و كسی اصلا چك سفید حمل نمی كنه دوما كارت رو می شه مسدود كرد. یكمی در انتقال مطلب دقیق باشیم. مرسی

نیازمندی ها