شهوت‌پرستی و تجاوز جنسی به کودکان، زنان و سربازان مونث چند سالی است به معضلی در جوامع صهیونیستی تبدیل شده است. این اتفاقات میان قشرهای مختلف جامعه صهیونیستی رخ می‌دهد. در ارتش، ادارات دولتی، نهادها و ارگان‌های خدماتی و مدنی به وفور می‌توان چنین اتفاقاتی را شاهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۱

اما یکی از مهم ترین نهادهایی که وقوع چنین جرایمی میان آنها مساله ساز شده جامعه خاخام‌های صهیونیستی است. در همین ارتباط، روز گذشته اعلام شد شش خاخام یهودی در اراضی اشغالی به آزار و اذیت جنسی طولانی مدت پسربچه‌های مدرسه‌ای محکوم و بازداشت شدند. به نوشته روزنامه هاآرتض این خاخام‌ها که از فرقه حسیدی هستند و از 40 تا 60 سال دارند در مدرسه‌ای در تل‌آویو، 22 پسربچه دبستانی و پیش‌دبستانی سه تا ده ساله را طی سال‌های 2000 تا 2011 مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند.

اواخر ماه جولای (ماه گذشته میلادی) نیز خاخام الیزر برلاند (Eliezer Berland) که از نفوذ زیادی میان پیروان فرقه خود برخوردار بود از آزار جنسی چند زن، از جمله یک دختر بچه کم سن و سال و تجاوز به یک زن همسردار که از پیروان خود وی بوده‌اند، خبر داد. او برای پاسخ به اتهاماتش از آفریقای جنوبی به سرزمین‌های اشغالی مسترد شد.

مرزهای تجاوز جنسی در مرام خاخام‌های صهیونیستی به این چند مورد اخیر ختم نمی‌شود و آنها ید طولایی در تجاوزات جنسی دارند. مارک گافنی، خاخام ارتدوکس یهودی در آمریکا با اتهامی مشابه روبه‌رو شد. در خرداد سال 1393 نیز یک مسئول پلیس آمریکا از بازداشت یک گروه در پرونده فساد اخلاقی در ارتباط با کودکان و سوء استفاده جنسی از آنها خبر داد که یک خاخام میان آنها بود.

اواخر تیر ماه امسال نیز ارتش رژیم صهیونیستی ایال کریم، خاخام تندروی یهودی و صاحب فتوای جنجالی تجاوز به زنان عرب در زمان جنگ را به عنوان خاخام‌ اصلی ارتش تعیین کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها