شبکه‌های سیما برای روزهای پایانی هفته پخش آثار متنوع در گونه‌های متفاوت را در نظر گرفته است. فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «شکارچی لحظه‌ها»، «مزار شریف»، «مسافر باران»، «دهخدا» «افسانه ببر بزرگ جنگل»، «صبح فرشته»، «دروازه آتش»، «دعوت»، «خانه‌ای کنار ابرها»، «حمله به بلوک»، «سلطان کمدی»، «جنجال در شهر»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «علیه تراست»، «کنعان»، «هدیه‌ای برای آقای تومی»، «فیلمسازان کوچک»، «انتقام دکتر‌ هالیدی»، «تیزپا»، «رنگ‌های کودکی»، «جزیره گنج»، «پل 3»، «سر به مهر»، «لگد زنان و جیغ کشان»، «محکومیت»، «باد در باتلاق»، «پلیس فروشگاه 2»، «پسر اژدها سوار»، «مثل یک سرآشپز»، «دیوار»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «بابای خوب» و «شهر دیوانه» امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۰

شبکه یک

امشب: شکارچی لحظه‌ها، ساعت 22

فردا: مزار شریف، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی‌سیما، فیلم سینمایی «شکارچی لحظه‌ها» به کارگردانی دن گیلروی امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده، فردا ساعت 16 روی آنتن می‌رود. این فیلم روایتی از کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است.

شبکه دو

امروز: مسافر باران، ساعت 8/ دهخدا، ساعت 23

فردا: افسانه ببر بزرگ جنگل، ساعت 8/ صبح فرشته، ساعت 17 و 30 دقیقه/ دروازه آتش، ساعت 23

فیلم تلویزیونی «مسافر باران» به‌ کارگردانی داریوش یاری پخش می‌شود.

داستان فیلم تلویزیونی «دهخدا» به‌ کارگردانی محمدرضا ورزی با نقش‌آفرینی سعید نیک‌پور، محمدعلی ساربان و فخرالدین صدیق‌شریف، درباره زندگی علامه علی‌اکبر دهخدا از تولد تا هنگام فوت ایشان است.

انیمیشن «افسانه ببر بزرگ جنگل» به کارگردانی دیوید آلاکس و اریک توستی فردا شب پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «صبح فرشته» به کارگردانی امیر جاودانی زرین و بازی کاوه سماک‌باشی و مهدی امینی فردا شب روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «دروازه آتش» به کارگردانی کاسپر‌هایدلباخ فردا شب پخش می‌شود. داستان این فیلم با نقش‌آفرینی گاتز جورج و کارینا‌هارفوش، درباره یک نماینده مجلس است که در صدد افشا کردن اطلاعاتی محرمانه در مورد بعضی از افراد دارای قدرت و نفوذ در آلمان است.

شبکه سه

امروز: دعوت، ساعت 10 و 30 دقیقه/ خانه‌ای کنار ابرها، ساعت 16

فردا: حمله به بلوک، ساعت 30 دقیقه بامداد / سلطان کمدی، ساعت 10/ جنجال در شهر، ساعت 19 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی«دعوت» به کارگردانی سیدمجتبی اسدی‌پور و با نقش‌آفرینی اردلان شجاع‌کاوه، سیما مطلبی و گیتی معینی درباره زن و شوهری به نام منصور و معصومه است که برای زیارت به قم می‌روند. فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلال دهقانی‌اشکذری و با بازی نگار عابدی و حامد کمیلی درباره آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود.

فیلم سینمایی «حمله به بلوک» به کارگردانی جو کورنیش با بازی جان بوآگای و جوذی ویتاکر پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سلطان کمدی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی رابرت دنیرو، جری لوئیس درباره مردی است که دیوانه وار به جمع‌آوری عکس‌های امضا شده بازیگران می‌پردازد بر این باور است که اگر فرصتی به او داده شود، بزرگ‌ترین کمدین خواهد شد.

فیلم سینمایی «جنجال در شهر» به کارگردانی استایلن تونگ و با بازی جکیو چان و آنیتا مویی است.

شبکه چهار

امروز: فیلم گاهی به آسمان نگاه کن، ساعت 11/ علیه تر است، ساعت 20 و 30 دقیقه

فردا: کنعان، ساعت 11

داستان فیلم سینمایی «گاهی به آسمان نگاه کن» به کارگردانی کمال تبریزی درباره اتفاقات مربوط به یک آسایشگاه جانبازان جنگ است. آتیلا پسیانی، رضا کیانیان، هوشنگ حریرچیان، احمد آقالو، اصغر تقی‌زاده و اسدالله یکتا در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.فیلم سینمایی «علیه تراست» به کارگردانی پیتر‌هاوی و با نقش‌آفرینی رایان فلیپ و ریچارد لی کوک درباره گری صاحب یک شرکت نرم‌افزاری است که هر روز در حال رشد و حذف رقیبان است.

فیلم سینمایی «کنعان» به کارگردانی مانی حقیقی درباره زن و شوهری به نام‌های مینا و مرتضی است که در شرایط سخت و آستانه طلاق هستند. ترانه علیدوستی، محمدرضا فروتن، افسانه بایگان و بهرام رادان در فیلم سینمایی کنعان بازی کرده‌اند.

شبکه پنج

امروز: هدیه‌ای برای آقای تومی، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: فیلمسازان کوچک، ساعت 9 / انتقام دکتر‌ هالیدی، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «هدیه‌ای برای آقای تومی» به کارگردانی بیل کلارک با بازی اران بل، تام برنگر، توماس بریجس و کلیر بارت درباره پسری است که پدرش در جنگ کشته شده و با مادرش تصمیم می‌گیرند محل زندگی‌شان را ترک کنند.

فیلم تلویزیونی «فیلمسازان کوچک» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و با بازی علی دهکردی، بهاره رهنما، اسماعیل خلج، مهرداد فلاحتگر و فلامک جنیدی است . فیلم سینمایی «انتقام دکتر‌هالیدی» به کارگردانی دیوید دیکاتا هم فردا شب پخش می‌شود.

شبکه کودک

امروز: تیزپا، ساعت 14 و 30 دقیقه/ رنگ‌های کودکی، ساعت 22

فردا: جزیره گنج، ساعت 14 و 30 دقیقه/ پل 3 ساعت 22

انیمیشن سینمایی «تیز پا» به کارگردانی کریس ویلیامز و بایرون‌هاوارد درباره یک سگ سفید آمریکایی از نژاد سگ گله به نام تیزپاست.

انیمیشن سینمایی «رنگ‌های کودکی» هم امشب پخش می‌شود. انیمیشن سینمایی «جزیره گنج» به کارگردانی لاری لاتمن فردا شب پخش می‌شود. انیمیشن سینمایی «پل 3» فردا شب روی آنتن می‌رود.

شبکه افق

فردا: سر به مهر، ساعت 22

فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی‌هادی مقدم دوست و با بازی لیلا حاتمی و آرش مجیدی روایتگر دختری تنها و خسته است.

شبکه نمایش

امروز: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لگد زنان و جیغ کشان»، «محکومیت»، «باد در باتلاق»، «پلیس فروشگاه2» و «پسر اژدها سوار» ساعات 11 و 30 دقیقه، 15 و 30 دقیقه، 17 و 15 دقیقه، 21 و 23 روی آنتن می‌رود. فردا: فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «مثل یک سرآشپز»، «دیوار»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «بابای خوب» و «شهر دیوانه» ساعات 11 و 30 دقیقه، 15 و 30 دقیقه، 17 و 15 دقیقه، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها