قول مسئولان آلانیا اسپور که باعث جدایی سجاد از استقلال شد

از اینجا به یک لیگ خوب ترانسفر می شوی

هنوز منصوریان و استقلالی‌ها در تعجب هستند که چرا سجاد شهباززاده اینقدر روی جدایی پافشاری داشت. مهاجم استقلال با وجود آن که منصوریان بارها گفت او را می خواهد و حتی باشگاه تمام شرایطش را پذیرفت، باز هم از جدایی گفت.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۵

در جلسه آخری که سجاد با منصوریان و افشارزاده مدیرعامل باشگاه داشت، رو به او گفتند: «طلبت از باشگاه را در سه قسط پرداخت می کنیم و 30 درصد از پول فصل جدیدت را هم نقد پرداخت خواهیم کرد.» در پایان جلسه و در حالی که منصوریان تصور می کرد سجاد نرم شده، این بازیکن باز هم گفت بهتر است برود تا این که یک جورهایی از ماندن او ناامید شوند. ولی لیگ ترکیه چه امتیازی دارد که باعث شد سجاد با وجود اصرارها در استقلال نماند؟

اولین و مهم‌ترین دلیل سجاد حضور در تیم ملی ایران بود. او می دانست با رفتن به اروپا، شانسش برای حضور در تیم ملی بیشتر می‌شود چراکه لژیونرها همیشه جایگاه ویژه تری نزد کارلوس کی‌روش دارند. یکی دیگری از دلایل سجاد، قول باشگاه آلانیا اسپور بود. این باشگاه از امسال سیاست جدیدی اتخاذ کرده و آن ترانسفر بازیکنان به لیگ‌های خوب است. این باشگاه قصد دارد با جذب بازیکنان مستعد، زمینه را برای انتقال آنها به تیم های بهتر فراهم کند. در جلسه ای که مسئولان این باشگاه با سجاد شهباززاده داشتند، به او گفتند: «با حضور در آلانیا اسپور، از اینجا به یک لیگ خوب ترانسفر خواهی شد.» سجاد هم که هدفش بازی در لیگ‌های خوب اروپاست، این پیشنهاد را پذیرفت. گفته می شود رقم مالی باشگاه آلانیا به سجاد خیلی بالا نیست و او در صورت ماندن در ایران، می توانست پول بیشتری به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها