باشگاه پرسپولیس: در دربی حرفتان را بزنید نه قبل از شروع فصل!

منصوریان: هرجا می‌رویم پرسپولیسی‌ها می‌آیند

طعنه علیرضا منصوریان به پرسپولیسی‌ها درباره حضور سرخپوشان در زمین شماره2 آزادی با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد چرا که به‌زعم آنها این پنجمین کری‌خوانی سرمربی جدید استقلال است!
کد خبر: ۹۲۴۴۱۸

باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته تصمیم گرفت محل تمرینات خود را از ورزشگاه کاظمی به زمین شماره2 آزادی تغییر دهد، زمینی که استقلالی‌ها نیز در آنجا تمرین می‌کنند. این نکته باعث شد تا علیرضا منصوریان برآشفته شده و در این باره بگوید: از ابتدا قرار بود ما به زمین شماره2 بیاییم که متوجه شدیم آقای طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) هم هوس کردند، پرسپولیس را هفته‌ای سه روز به اینجا بیاورند. آنها دو ورزشگاه دارند در حالی که ما ورزشگاهی نداریم و فکر می‌کنم اصلا صلاح نباشد دو تیم که رقیب سنتی یکدیگر هستند هر روز به یک زمین بیایند و با یکدیگر روبه‌رو شوند. این درست نیست هرجا که می‌خواهیم تمرین کنیم، آقای طاهری هم فوری می‌آید و سه جلسه را برای تیمش می‌گیرد. هر جایی که ما ورود می‌کنیم ایشان هم می‌آید و نصف آنجا را می‌خواهد.

منصوریان در حالی نسبت به حضور پرسپولیسی‌ها در زمین شماره 2 آزادی واکنش نشان داد که پیشتر سر جذب کاوه رضایی، وحید امیری و محمدحسین کنعانی‌زادگان حسابی برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده بود. از طرفی زمانی راضی به جدایی سجاد شهباززاده از استقلال شد که اطمینان یافت او به پرسپولیس نخواهد رفت چرا که طارمی به جمع سرخپوشان بازگشته بود.

این پیش‌زمینه ذهنی درباره منصوریان باعث شد که باشگاه پرسپولیس درباره تازه‌ترین اظهارنظر سرمربی استقلال چنین واکنش نشان دهد: در شأن خودمان نمی‌دانیم جواب توهین کسی را با توهین بدهیم. سال گذشته سه روز در هفته ما صبح‌ها در زمین شماره2 آزادی تمرین می‌کردیم و استقلال بعدازظهر تمرین می‌کرد و سه روز دیگر هم برعکس بود. هیچ مشکلی هم به وجود نمی‌آمد و با پرویز مظلومی کاملا تعامل داشتیم.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره کری‌خوانی‌های سرمربی استقلال افزود: بهتر است سعی نکنیم نتیجه فوتبال را خارج از میدان مسابقه تعیین کنیم. در این فصل دو بار با استقلال رویارویی خواهیم داشت که اگر در جام حذفی هم با آنها برخورد کنیم، سه بار بازی خواهیم کرد. تیمی نباید خودش را بیرون از میدان مسابقه ثابت کند و باید همه چیز را در زمین نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها