امید نخست فرانسوی‌ها برای گلزنی در فینال یورو 2016 آنتوان گریزمان بود. این بازیکن تا قبل از دیدار فینال 6 گل به ثمر رسانده بود و امیدوار بود که بتواند با قهرمانی در یورو خاطره تلخ فینال لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کند، اما در نهایت نه او توانست گلزنی کند و نه فرانسه جام را بالای سر برد.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴

ستاره اتلتیکو مادرید بعد از بازی گفت: این دومین فینال بزرگی است که در 2 ماه اخیر از دست داده‌ام. بسیار سخت است که چنین چیزی را باور کنم. از دست دادن لیگ قهرمانان و فینال یورو آزاردهنده و سخت است، اما به شما قول می‌دهم که چنین ناکامی‌هایی باعث ضعف من نخواهد شد. به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از قبل بازخواهم گشت. قول می‌دهم که در آینده جام‌های زیادی با اتلتیکو مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه به دست آورم.

آنتوان گریزمان با زدن 6 گل به عنوان بهترین گلزن یورو 2016 انتخاب شد. او بعد از بالاک نخستین بازیکنی است که هم در فینال یورو و هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازنده می‌شود. بالاک هم پیش از این در سال 2008 با وجود صعود به فینال یورو و لیگ قهرمانان اروپا در یک فصل نتوانست قهرمان شود. ستاره اتلتیکو مادرید درباره توپ طلا هم اضافه کرد: همه چیز تمام شد و براین باور هستم که توپ طلا به رونالدو می‌رسد. او قهرمانی در یورو و لیگ قهرمانان را به‌دست آورد و توپ طلا 2016 برای او است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها