دو هم‌خدمتی که پس از پایان سربازی برای تفریح، رینگ و لاستیک خودروهای شاسی بلند را سرقت می‌کردند، پس از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۸

به گزارش جام‌جم، کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران چندی قبل متوجه شدند، فردی در مغازه رینگ و لاستیک‌فروشی در منطقه شادآباد رینگ و لاستیک خودروهای خارجی دسته دوم می‌فروشد. با شناسایی دقیق مغازه و تحقیقات نامحسوس، کارآگاهان پی بردند یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت لوازم خودرو به نام میثم 40 ساله با اجاره مغازه‌ای در منطقه شادآباد، به خرید و فروش رینگ و لاستیک از جمله رینگ و لاستیک دسته دوم اقدام می‌کند.

با توجه به سوابق میثم در زمینه خرید و فروش اموال سرقتی خودرو و احتمال سرقتی بودن رینگ و لاستیک‌های دسته دوم داخل مغازه، هماهنگی‌های لازم قضایی با دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران انجام گرفت و کارآگاهان پایگاه پنجم در بازرسی از مغازه موفق شدند ده‌ها حلقه رینگ و لاستیک سرقتی متعلق به خودروهای خارجی شاسی بلند کشف کنند.

با کشف ده‌ها حلقه رینگ و لاستیک سرقتی و اعتراف صریح میثم به اطلاع از سرقتی بودن اموال کشف شده، وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت که اقلام سرقتی را از جوانی به نام امیر خریده است. در ادامه امیر در پونک دستگیر شد و علاوه بر اعتراف به چندین فقره سرقت رینگ و لاستیک خودروهای خارجی، همدستش به نام «امید» 30 ساله را نیز معرفی کرد.

امیر در اعترافاتش عنوان کرد که همدستش از دوستان دوران سربازی اوست و هر دو پس از دوران سربازی، با وجود وضع مالی خوب پدرشان، برای تفریح تصمیم به تشکیل گروه سرقت دو نفره گرفته و با یک دستگاه خودروی سواری MVM سرقت‌ها را در مناطق شمال و شمال غرب تهران انجام داده‌اند. با شناسایی محل تردد امید در نمایشگاه خودروی متعلق به پدرش در شمال تهران، کارآگاهان او را دستگیر کردند. هر دو متهم اصلی پرونده که دارای مدرک کارشناسی هستند، به فروش ده‌ها حلقه رینگ و لاستیک سرقتی اعتراف کردند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها