ستاره برزیلی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا پیشنهاد نجومی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۳

به گزارش اسپرت کاتالونیا، نیمار در بازگشت به بارسلونا و در اولین فرصت حضور در جمع خبرنگاران از رد پیشنهاد نجومی باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خبر داد و بر اراده جدی خود برای ماندن در بارسلونا تاکید کرد. نیمار هفته گذشته ماجرای مذاکره با رئال مادرید را نیز رد کرده و آن را شیطنت رسانه‌های مادریدی توصیف کرده بود. نیمار در هفته گذشته یک پیشنهاد رسمی نیز از بایرن مونیخ آلمان دریافت کرده بود که آن را نیز رد کرد. باشگاه بارسلونا مدعی است با این ستاره برزیلی تا پایان سال 2022 قرارداد دارد اما وکیل و پدر نیمار به خبرنگاران گفته به‌زودی قرارداد پسرش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

لاپورتا: خیانت« بارتومئو» پاک نمی‌شود

مدیرپیشین بارسلونا گفت: خیانت بارتومئو در تاریخ بارسلونا پاک نمی‌شود و این ننگ برای همیشه در کنار بارسا باقی می‌ماند. خوان لاپورتا در جمع خبرنگاران هنگام خروج از دفتر دادستانی کاتالونیا گفت: جلسه خوبی با دادستان داشتم و مدارکی را که پیش از این ادعا کرده بودم به او تقدیم کردم. نیمار غیرقانونی به بارسلونا آمده، پولشویی کرده و فساد مالی داشته، مالیات نداده و اکنون باشگاه جلو آمده و جریمه 5/5 میلیونی او را داده، طوری که انگار باشگاه مقصر است و همه چیز به پایان رسیده است. به عقیده من چیزی به پایان نرسیده و بارتومئو اگر هراسی از روشن شدن حقیقت ندارد بهتر است جریمه یک مجرم غیر بومی را پرداخت نکند و اجازه دهد پرونده به صورت کامل بررسی شود. لاپورتا ادامه داد: با وزیر ورزش هم جلسه داشته‌ام. این‌طور نیست که یک بازیکن برزیلی بیاید و هر کاری دلش می‌خواهد انجام بدهد، مالیات ندهد، پولشویی کند، کپی رایت را زیر پا بگذارد و در نهایت جریمه همه کارهای زشت او باشگاه با پول مردم پرداخت کند و پرونده مختومه شود.

مارتینو هم می‌خواهد برود

گفته می‌شود مارتینو، سرمربی آرژانتین می‌خواهد مانند ستاره تیمش از ادامه همکاری با آرژانتین صرف‌نظر کند. تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال مسابقات کوپاآمریکا در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شد و نتوانست عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. لیونل مسی که در این مسابقه حساس پنالتی اول آرژانتین را از دست داد، در پایان بازی خبر خداحافظی‌اش از تیم ملی کشورش را اعلام کرد. پس از این خداحافظی، برخی رسانه‌های آرژانتینی و نزدیکان تاتا مارتینو، سرمربی این تیم نیز خبر از کناره‌گیری وی از نیمکت سرمربیگری آرژانتین دادند. اهالی فوتبال آرزو دارند این خبر صحت داشته باشد چون نیمکت آرژانتین پاشنه آشیل این تیم است. خیلی از فوتبالدوستان آرزو دارند دیگو سیمئونه هدایت آرژانتین را بر عهده بگیرد.

مارادونا: حاضرم برای بازگشت مسی پادرمیانی کنم!

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: «حاضرم برای بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین پادرمیانی کنم. مسی باید در تیم ملی بماند. او با آمادگی به روسیه خواهد رفت تا آرژانتین را قهرمان جهان کند. باید بیشتر به بازیکنانی تکیه کند که به او کمک می‌کنند نه آنهایی که می‌گویند می‌خواهند خداحافظی کنند. نباید با آنها ارتباطی داشته باشد تا دیگر یک فاجعه برای فوتبال آرژانتین رخ ندهد.» مارادونا در طول کوپاآمریکا طعنه‌های تندی به مسی زد و حالا می‌خواهد اشتباهات خود را جبران کند.

پیکه: مسی برمی‌گردد

پیکه بعد از شکست مقابل ایتالیا ترجیح داد درباره فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا صحبت کند: «من با مسی حرفی نزده‌ام. اطلاعاتم مثل شماست. مطمئنم بسیار ناراحت است ولی می‌دانم که تیمش چقدر رقابتی است و بیشتر بازیکنانش را از جوانان به خدمت می‌گیرد. من می‌دانم که مسی در فضای شکست باقی نمی‌ماند چون مبارزه را بخوبی می‌شناسد. او به میدان برمی‌گردد و به احتمال فراوان، پیراهن تیم ملی آرژانتین را هم دوباره به تن خواهد کرد.»

رومانی در جست‌وجوی مربی

تیم ملی فوتبال رومانی با آنخل یوردانسکو وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نمی‌شود. قرارداد مربی 66 ساله رومانی بعد از حذف در مرحله گروهی یورو 2016 تمدید نخواهد شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال این کشور،‌ تا پایان مسابقات فرانسه، جانشینی شایسته برای او برگزیده خواهد شد. در این مورد رشوان بورلانو، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور گفت: «در حال بررسی وضعیت چند گزینه برای این منظور هستیم. حتی احتمال دارد جانشین یوردانسکو، ‌مربی خارجی باشد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها