از سرمربی استقلال تا کمپ حجازی

منصوریان: پیروزی در دربی یکی از اهداف ماست

استقلال مدل 95 در حالی کارش را با علیرضا منصوریان آغاز کرد که در نخستین جلسه تمرین آبی‌پوشان، تمامی سکوهای کمپ حجازی یعنی چیزی بالغ بر 1500 نفر به تسخیر هواداران دو آتشه درآمده بود؛ نکته‌ای که خود منصوریان را نیز شوکه کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۵

علیرضا منصوریان، گزینه محبوب استقلالی‌ها که پیش از آغاز لیگ پانزدهم به‌دلیل قراردادی که با نفت داشت از رسیدن به نیمکت تیم محبوبش بازماند، امسال در حالی جایگزین پرویز مظلومی شد که هفته‌های گذشته این موضوع در فضای مجازی بشدت مورد استقبال و حمایت هواداران استقلال قرار گرفته است، اما این استقبال فقط به فضای مجازی محدود نشد، چراکه روز پنجشنبه و همزمان با نخستین تمرین استقلال، هواداران این تیم برای سرمربی جدید تیمشان سنگ تمام گذاشتند. به‌واقع منصوریان با این حمایت پرشور به استقبال لیگ شانزدهم رفت. وی در این خصوص گفت: واقعا فکر نمی‌کردم این همه هوادار به ورزشگاه بیایند. آنها مرا شرمنده خود کردند. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که ساختار و نحوه بازی تیم را تغییر دهیم و با انرژی کار را آغاز کنیم. می‌دانم مسیر سختی پیش‌رو داریم، اما به بازیکنان و هواداران تیمم امیدوارم.

منصوریان درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات پیش فصل گفت: ما از مسیر خود در نقل و انتقالات راضی هستیم. می‌دانم که هواداران نگرانند، اما ایمان داشته باشند که ما دنبال بازیکنانی هستیم که تشنه پیشرفت باشند و با تمام وجود برای ما بازی کنند.

او درباره پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن برای جابه‌جایی حدادی‌فر با دو بازیکن استقلال گفت: حدادی‌فر یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است و دوست دارم که او در استقلال باشد، اما به شرطی که ذوب‌آهن مبلغی منطقی برای رضایت‌نامه در نظر بگیرد.

سرمربی استقلال درباره احسان حاج‌صفی و آرش افشین هم گفت: با حاج‌صفی رایزنی‌هایی داشتیم، اما چیزی معلوم نیست.

درباره افشین هم با محمد خرمگاه در تماسم و قرار است وضع جسمانی او مورد بررسی قرار گیرد تا اگر خوب بود به استقلال بیاید. منصوریان درباره کنعانی‌زادگان هم اظهار کرد:‌ اگر می‌خواهید اصالت او را بدانید که آبی است یا قرمز، بدانید که شروع فوتبالش با استقلال ماهشهر بوده و آینده تیم ملی فوتبال است و خوشحالم که وقتی ده دقیقه با کنعانی‌زادگان صحبت کردم، او با ما قرارداد بست. منصوریان درباره دربی 83 پایتخت هم گفت: منتظر قرعه‌کشی لیگ هستیم تا تکلیف زمان شهرآورد هم مشخص شود، یکی از هدف‌های ما در فصل بعد، پیروزی در دربی است.

اردوی خارجی استقلالی‌ها در ترکیه

با پیشنهاد علیرضا منصوریان و موافقت مسئولان باشگاه استقلال اردوی خارجی آبی‌ها در کشور ترکیه برگزار می‌شود.قرار است نماینده آبی‌ها به زودی سفری به آنتالیا داشته باشد تا پس از بررسی شرایط کمپ سفر آبی‌پوشان به ترکیه را نهایی کند.

استقلالی‌ها روز پنجشنبه تمرینات خودشان را آغاز کردند و تا روز نوزدهم در ایران تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهند. سپس راهی ترکیه خواهند شد و طبق شنیده‌ها قرار است سه بازی تدارکاتی هم در این اردو با تیم‌های ترکیه‌ای انجام بدهند.

دروازه بان سوم استقلال از آمریکا آمد!

پسر حمید بابازاده مربی جدید دروازه بان‌های استقلال به عنوان دروازه‌بان سوم استقلال به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

استقلالی‌ها پس از این‌که طالب لو از این تیم جدا شد حسین حسینی را به عنوان جانشین رحمتی جذب کردند.

این در حالی است که ارشیا بابازاده پسر حمید بابازاده به عنوان سهمیه زیر 21 سال به استقلال برگشته و قرار است نقش دروازه‌بان سوم را در این تیم ایفا کند.

بابازاده فصل قبل در لیگ جوانان آمریکا بازی کرد و در لیگ برتر شانزدهم در جمع بازیکنان استقلال خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها