اخبار بانوان

سارا عبدالملکی: روی پاهایم ایستادم

سارا عبدالملکی، ملی‌پوش تیم راگبی که به دلیل جراحت در تصادف شدید و جراحی، چند ماهی در بیمارستان بستری بود، امروز با پست جدید ی روی صفحه شخصی اینستاگرامش خبر خوبی داد؛ خبری که نشان از بهبود آرام‌آرام سارا دارد.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۸

او نوشته است: «سلام دوست‌های خوبم. امروز تونستم با کمترین کمک بایستم. حسم تا پایین کمر تقویت شده اما هنوز به پاهایم نرسیده. زمان می‌بره ولی ناامید نمی‌شم.» با این خبر خیلی‌ها آرزو کرده‌اند او هر چه زودتر سلامت کاملش را به دست آورد.

سهمیه تیمی؛ هدف نعمتی در جام جهانی آنتالیا

زهرا نعمتی، کماندار پارالمپیکی و المپیکی در جام جهانی آنتالیا برای آمادگی بیشتر مسابقه می‌دهد. او اولین کمانداری بود که سهمیه المپیک را گرفته، دیشب همراه تیم به ترکیه رفت. نعمتی در این مسابقه تنها می‌خواهد خودش را محک بزند و البته به بقیه برای سهمیه تیمی کمک کند. او می‌گوید: هیچ مشکلی نیست. ما امید زیادی برای سهمیه تیمی مردان و بانوان داریم. هدف من فقط حضور موفق در المپیک است. امیدوارم بعد از مسابقه‌های آنتالیای ترکیه به اوج آمادگی برسم و به تیم برای سهمیه تیمی کمک کنم.

نرگس لفوتی در دوره مدرسی بین‌المللی کریکت

نرگس لفوتی، داور درجه 2 کریکت آسیا به دعوت کنفدراسیون آسیا تیرماه برای ارتقای درجه در کلاس بین‌المللی امارات حاضر می‌شود. باندولا وارناپورا رئیس توسعه کریکت آسیا در دعوتنامه‌ای به انجمن کریکت ایران نرگس لفوتی، تنها داور و مدرس سطح 2 ایرانی آسیا را دعوت کرد تا 25 و 26 تیرماه در کلاس مدرسی و ارتقای سطح داوری (‌درجه 2 آسیا ) به میزبانی امارات شرکت کند.

4 مرحله اردو برای ملی‌پوشان کاراته

مریم مشیری، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درباره برنامه آماده سازی تیم ملی گفت: مرحله نخست اردو از روز 13 خرداد آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه دارد. تا پایان تیر امسال چهار مرحله اردو خواهیم داشت. علاوه بر شرکت در کاراته وان ترکیه و آلمان یک دیدار تدارکاتی نیز در نظر گرفته شده و صحبت‌ها برای برگزاری یک اردوی مشترک با کشور ترکیه انجام شده است.

تیم ملی کاراته بانوان خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی اتریش که آبان 95 برگزار می‌شود، مهیا می‌کند. در این خصوص دو مرحله انتخابی برای تیم ملی بانوان برگزار شد و در نهایت نفرات زیر افراد حاضر در نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان هستند:

وزن 50 ـ کیلوگرم: فرشته موسوی از اصفهان و آلاله صعودی از گیلان

وزن 55 ـ کیلوگرم: طراوت خاکسار از تهران و فاطمه چالاکی از مازندران

وزن 61 ـ کیلوگرم: صحرا اسدی از تهران و رزیتا علیپور از مازندران

وزن 68 ـ کیلوگرم: شیما آل‌سعدی از فارس و سمیرا ملکی‌پور از کرمانشاه

وزن 68+ کیلوگرم: حمیده عباسعلی از تهران و محدثه آقایی از کرمانشاه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها