زمزمه‌های نارضایتی برخی کشتی‌گیران و مربیان از شرایط حاکم بر اردوهای تیم ملی و تهدید به کناره‌گیری محمد بنا از سمت، ریشه در مسائل مالی دارد.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۹

کشتی در حالی خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کند که به‌رغم همه وعده و وعیدها به دلیل تنگنای مالی دولت، هنوز خبری از حمایت ویژه از تیم‌های المپیکی و به طور مشخص کشتی نیست؛ در حالی که مربیانی مثل محمد بنا و کشتی‌گیران، انتظار پاداشی به سبک و سیاق چهار سال قبل دارند که هر مسئولی درخانه کشتی را باز و مبلغی به عنوان پاداش به اردونشینان می‌پرداخت. در این میان، منابع آگاه در فدراسیون کشتی از دریافت بخش محدودی از بودجه سال جاری این فدراسیون خبر دادند. فدراسیون کشتی در حالی خود اسپانسرهایی دارد که ریسک نکرده و نمی‌خواهد همه منابعش را به یک بخش تزریق کند.

با این حال، سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی حقوق خود را تاپایان اردیبهشت دریافت کرده‌اند و نفرات برتر انتخابی تیم ملی هم ماهانه یک میلیون تومان از فدراسیون دریافت می‌کنند. 12 کشتی‌گیر المپیکی هم به محض اعلام قطعی نام آنها به وزارت ورزش ماهانه دو میلیون تومان یعنی در مجموع 24 میلیون تومان دریافت می‌کنند. از طرفی محمد بنا، سرمربی تیم ملی هم ماهانه پنج میلیون تومان بابت سرمربیگری دریافت می‌کند و همکاران او نیز حدود سه میلیون تومان حقوق می‌گیرند و دیگر کشتی‌گیران اردونشین حقوقی نمی‌گیرند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها