صدور روادید گردشگران الکترونیکی می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برنامه ریزی برای صدور روادید الکترونیک گردشگران تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۵

به گزارش جام‌جم، مسعود سلطانی‌فر با حضور در برنامه متن و حاشیه شبکه سه سیما با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه گردشگری، عنوان کرد: نرخ رشد گردشگران خارجی در جهان 4درصد و اروپا 5 درصد اما در ایران 12 درصد بوده است.

به گفته معاون رئیس‌جمهور، سونامی ورود گردشگر به ایران در حال رقم‌خوردن است و 18 نشریه معتبر بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی گردشگری و مراکز علمی مرتبط، جمهوری اسلامی ایران را برای سال 2016 و 2017 اولین مقصد یا جزو پنج مقصد اولیه گردشگری یا جزو ده مقصد تعیین کرده‌اند. سلطانی‌فر با اشاره به این که برای اتباع 190 کشور جهان تسهیلات ویزای فرودگاهی فراهم کرده‌ایم که در فرودگاه‌های بین‌المللی مانند فرودگاه امام خمینی، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز ارائه می‌شود، از برنامه‌ریزی برای صدور روادید الکترونیک برای گردشگران خارجی تا پایان سال 2016 خبر داد و گفت: حدود 98 درصد گردشگرانی که به ایران می‌آیند پس از برگشت ابراز رضایت می‌کنند و با مصاحبه با رسانه‌های کشور خود، جمهوری اسلامی ایران را با مختصات واقعی خود معرفی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها