تکذیب مذاکره با پرسپولیس

قوچان‌نژاد در راه بازگشت به هلند

شایعه تمایل باشگاه پرسپولیس برای جذب رضا قوچان‌نژاد در حالی طی روزهای گذشته دهان به دهان می‌چرخد که گفته می‌شود این لژیونر تمایل به حضور در لیگ ایران نداشته و قصد بازگشت به هلند را دارد.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۸

قوچان‌نژاد که از سال 2014 در چارلتون حضور داشت، قراردادش با این تیم پایان یافته و به همین دلیل شایعاتی درباره احتمال حضور او در فوتبال ایران منتشر شده است. در این میان پرسپولیسی‌ها که در سال‌های گذشته نیز به قوچان‌نژاد پیشنهاد داده بودند، گفته می‌شود دوباره با این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند. نکته‌ای که مدیر برنامه‌های این بازیکن رد کرد و گفت: پرسپولیس هیچ تماسی با این بازیکن نداشته و اگر هم قرار است مذاکره‌ای صورت بگیرد، قطعا با من تماس گرفته می‌شود که این اتفاق رخ نداده است. پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است، اما مذاکره قوچان‌نژاد با این باشگاه صحت ندارد.

«قوچان‌نژاد قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارد»، فاضلی با بیان این جمله درباره بحث مذاکره قوچان‌نژاد با چند تیم اروپایی از جمله هیرنوین گفت: بهتر است اسمی از تیمی نیاوریم. همان‌طور که گفتم با دو تیم اروپایی در حال مذاکره هستیم و هر وقت همه‌چیز قطعی شد، به‌صورت رسمی نام تیم بعدی قوچان‌نژاد اعلام خواهد شد.

از تیم‌های توئنته، اوترخت، هیرنوین و NEC نایمخن که در لیگ دسته اول فوتبال هلند حضور دارند به عنوان تیم‌های خواهان رضا قوچان‌نژاد نام برده می‌شود که البته هیرنوین بیشترین علاقه را برای جذب قوچان‌نژاد دارد تا بازیکن سابق خود را که از سال 2005 تا 2009 در این باشگاه عضویت داشت، به خدمت بگیرد.

از طرفی زمزمه‌هایی هم درباره احتمال حضور این بازیکن در فوتبال آمریکا و MLS به گوش می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها