خبرهای رسیده از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که مهدی رحمتی سه جلسه از سوی این کمیته محروم شده است. رحمتی در بازی استقلال و تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی درگیر شد و طبق گزارش ناظران فدراسیون، باعث تحریک تماشاگران این تیم شد. البته رحمتی اعتقاد دارد که اول شروع‌کننده سرمربی تراکتورسازی بود و او در واقع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۱

قلعه‌نویی در همان اوایل بازی به داور اعتراض کرد که چرا رحمتی وقت تلف می‌کند و همین اعتراض‌ها، باعث درگیری لفظی بین دو طرف شد. گویا کمیته انضباطی در تصمیم‌گیری فقط مهدی رحمتی را محروم کرده که این مساله با اعتراض استقلالی‌ها روبه‌رو شده است.

منابع موثق خبری فاش کردند در حکم اولیه کمیته انضباطی، رحمتی سه جلسه محروم شده است، اما استقلالی‌ها خیلی زود از این حکم باخبر شدند. با آن‌که مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال پای برگه محرومیت را امضا کرده، اما فدراسیون فوتبال قصد دارد پس از بازگشت اسدی از مکزیک، حکم را به امضای دبیر کل برساند و سپس آن را اعلام کند. شاید حکم محرومیت مهدی دوشنبه یا سه‌شنبه به صورت رسمی اعلام شود.

استقلالی‌ها قصد دارند از تعللی که در صدور رای به وجود آمده، استفاده لازم را ببرند و اقداماتی انجام دهند. حالا خبرهای تازه‌تری هم از فدراسیون رسیده، مبنی بر این‌که پس از بررسی دوباره رای، امکان کاسته شدن از محرومیت رحمتی وجود دارد. یک منبع خبر فاش کرد شاید محرومیت این بازیکن از سه جلسه به یک جلسه برسد. اما حتی اگر محرومیت مهدی یک جلسه باشد، او به طور قطع فینال حذفی را از دست خواهد داد. مهم نیست که رحمتی در بازی لیگ برتر دچار بی‌انضباطی شده است زیرا این محرومیت به گفته کارشناسان شامل بازی‌های جام حذفی هم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها