مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان صداوسیما روز گذشته با حضور رئیس جدید سازمان، برخی معاونان و مدیران رسانه و جانشین بسیج مستضعفین در مرکز همایش‌های بین‌المللی رسانه ملی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۶

به گزارش جام‌جم، سردار سرتیپ علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین در این مراسم با تبریک انتصاب رئیس جدید صداوسیما گفت: جانبازان و ایثارگران رسانه ملی از سرمایه‌های گرانقدر این سازمان هستند و دکتر علی عسکری هم از یادگاران سا‌ل‌های ایثار و دفاع مقدس است.

در ادامه، دکتر علی‌اصغر جعفری رئیس مرکز سرمایه انسانی با بیان این‌که جانبازان انقلاب معنای واقعی آیه «السابقون السابقون»‌اند، گفت: مفتخر هستیم که در خانواده بزرگ رسانه ملی بالغ بر 4000 ایثارگر، 1100 جانباز و 16 هزار نیروی بسیجی حضور دارند؛ جانبازانی که حتی روی ویلچر و به صورت تمام وقت و بدون چشمداشتی، به امور جاری رسانه ملی می‌پردازند.

وی همکاران رسانه ملی را افسران جنگ نرم توصیف کرد وگفت: امروز، روز خطر است و تعدد و تکثر رسانه‌های بیگانه را شاهد هستیم. مردان جنگ دیروز باید در صحنه جنگ نرم امروز هم حضور فعال داشته باشند. باید در جهت تقویت رسانه ملی تلاش کرد و قطعا رسانه ملی در این برهه مسئول است. امروز دوران تاثیرگذاری رسانه‌هاست و دشمن از همه ظرفیت خود در این زمینه بهره می‌برد. در ادامه، معاون امور مجلس و استان‌های صداوسیما هم با قدردانی از مقام جانبازان، گفت: بیش از این‌که رسانه ملی بخواهد از مقام ایثارگران و جانبازان تجلیل کند، نیازمند وجود این عزیزان است.

سیدرمضان موسوی‌مقدم افزود: حضور جانبازان و ایثارگران در بخش‌های مختلف سازمان یک ضرورت و نعمت است؛ زیرا فرهنگ ایثار، کار و تلاش خالصانه را در کالبد سازمان می‌دمند و الگوی اخلاقی برای کارکنان رسانه هستند.

وی گفت: تجلیل از جانباز، تجلیل از یک فرهنگ است؛ فرهنگی که نیاز ضروری جامعه و جوان امروز ماست. هر جا که فرهنگ ایثار و اخلاص وجود داشته، میزان کیفی و کمی کارها و فعالیت‌ها هم بیشتر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها