مهندس جوان که به بازی «کلش آف کلنز» معتاد شده بود، برای ارتقای آن به حساب بانکی مادرش و یکی از دوستانش دستبرد زد. روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی عنوان کرد؛ فردی به اطلاعات و رمز حساب بانکی وی دسترسی پیدا کرده و موجودی حسابش را خالی کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۵

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و شروع تحقیقات، ماموران متوجه شدند برداشت پول‌ها اینترنتی انجام گرفته و سارق با پول‌های سرقتی اقدام به خرید بازی کلش آف کلنز کرده است. در ادامه ردپای مردی در این زمینه به دست آمد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش در خانه‌اش شناسایی و بازداشت شد.

متهم جوان که مهندس نرم‌افزار است با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی مدعی شد اطلاعاتی درباره بازی کلش اف کلنز ندارد و نمی‌داند چه کسی به حساب شاکی دستبرد زده است. این در حالی بود که ماموران زمانی که گوشی تلفن همراه او را مورد بازبینی قرار دادند معلوم شد متهم طی چند بار از حساب بانکی شاکی بازی کلش‌آف کلنز را خریده و از آن استفاده کرده است.

مهندس جوان که راز خود را فاش شده می‌دید، در جریان تحقیقات گفت: من شیفته بازی کلش آف کلنز شده بودم. بخش از حقوقی را که می گرفتم هزینه این بازی می کردم. ماجرا به همین جا ختم نشد آن‌قدر سرگرم این بازی شده بودم که شب و روزم را نمی‌فهمیدم و حتی در محل کارم به جای این که به درستی کار کنم ساعت‌های طولانی را به این بازی اینترنتی اختصاص می‌دادم. اعتیادم به این بازی هر روز بیشتر می‌شد. چندی پیش پولی برای ارتقای این بازی نداشتم. بنابراین بی‌آن که مادرم متوجه شود به رمز اینترنتی و رمز دوم حساب او دست پیدا کردم. بعد با نفوذ به حساب بانکی‌اش، طی مراحلی موجودی او را خالی کردم.

وی اضافه کرد: چند هفته پیش به طور اتفاقی دوستم را دیدم. در جریان این ملاقات بود که از او خواستم اجازه دهد برای خرید شارژ تلفن همراه از کارت بانکی او استفاده کنم. در جریان خرید شارژ اینترنتی، اطلاعات بانکی او را به دست آورده و از حسابش برداشت کردم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد. از هموطنان می‌خواهیم کارت بانکی، رمزهای دوم و اینترنتی خود را برای انجام کارهای بانکی در اختیار افراد قرار ندهند و در صورتی که این کار انجام شد رمزهایشان را تغییر دهند و پیامک‌های بانکی تلفن همراه خود را فعال کنند تا از واریز و انتقال پول به حساب‌هایشان مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها