جنگ فوتبالی عراق و عربستان بیشتر و بیشتر شده است. عراقی‌ها همچنان اصرار دارند که بازی‌های تیم ملی این کشور در ایران برگزار شود، اما سعودی‌ها بار دیگر تاکید کردند که به هیچ وجه در خاک ایران به میدان نخواهند رفت.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۸

عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این باره گفت: طبیعی است که فدراسیون فوتبال عراق به دنبال منافع شخصی خود باشد. ما ایران را انتخاب کرده‌ایم، چراکه هواداران ما براحتی وارد ایران می‌شوند و می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند و البته باید این را هم گفت، پیش از این که ایران را انتخاب کنیم با دو کشور لبنان و اردن مذاکراتی داشتیم، اما آنها اعلام کردند که نمی‌توانند از تیم ما میزبانی کنند و به همین دلیل چاره‌ای نداشتیم جزاین‌که ایران را انتخاب کنیم.

با وجود این که عراق اصرار دارد بازی‌های این کشور در انتخابی جام جهانی در ایران برگزار شود، اما فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تاکید کرد به هیچ وجه در ایران به میدان نخواهد رفت. عدنان المعیبد، سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان گفت: به هیچ عنوان در ایران به میدان نمی‌رویم و هیچ کس نمی‌تواند ما را به بازی کردن در ایران وادار کند. هر چه بر ما فشار آورند و هر جریمه و مجازاتی در نظر گیرند، باز هم در ایران بازی نخواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها