لیگ قهرمانان آسیا امروز وارد هفته چهارم می‌شود

ذوب‌آهن به دنبال صعود

یک پیروزی خانگی تا حدود زیادی خیال ذوب‌آهن را برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راحت می‌کند. با همین انگیزه امروز ورزشگاه فولادشهر اصفهان پذیرای هواداران پرشور ذوب‌آهن خواهد بود تا حمایت همه‌جانبه آنها را به رخ بکشد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۸

ساعت 20 امشب دو تیم ذوب‌آهن و بنیادکار ازبکستان در بازی برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که در جدول گروه B تیم‌های النصر عربستان و ذوب‌آهن با پنج امتیاز صدرنشین هستند و دو تیم بنیادکار و لخویای قطر با دو امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. این یعنی ذوبی‌ها با پیروزی مقابل بنیادکار فاصله خود را با این تیم به شش امتیاز می‌رسانند که فاصله‌ای مطمئن قبل از دو بازی متوالی این تیم با نماینده عربستان در کشور ثالث به شمار می‌رود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون به لحاظ تاکتیکی از بهترین تیم‌های ایران هستند هرچند که شکست 4 بر 3 آنها مقابل گسترش فولاد آسیب‌پذیری آنها را در فاز دفاعی نشان داد، اما یحیی گل‌محمدی مطمئنا با برنامه‌ریزی و کار با بازیکنانش تلاش می‌کند تا از تکرار آن اشتباهات مقابل تیم بنیادکار جلوگیری کند.

در سوی دیگر این میدان تیم بنیادکار که روند خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا نداشته، قرار دارد. بنیادکار در لیگ ازبکستان که بتازگی فصل جدیدش آغاز شده با هفت امتیاز از سه بازی در رده ششم قرار دارد و برای امیدوار ماندن به ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان محکوم به پیروزی برابر ذوب‌آهن است و این مساله می‌تواند باعث شود تا این تیم یک بازی تهاجمی را مقابل نماینده ایران به نمایش بگذارد.

برنامه بازی‌های امروز

گروه B / ذوب‌آهن ایران ـ بنیادکار ازبکستان (ساعت 20)، لخویا قطر ـ النصر عربستان (ساعت 20)

گروه D / نسف قارشی ازبکستان ـ الجیش قطر (18 و 15 دقیقه)، الاهلی عربستان ـ العین امارات (21 و 55 دقیقه)

گروه F / اف‌سی سئول کره‌جنوبی

گروه F / شاندونگ لیوننگ چین (15)، بوریرام یونایتد تایلند ـ سانفرس هیروشیما ژاپن (15 و 30 دقیقه)

گروه H / سیدنی استرالیا ـ پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی (14 و 30 دقیقه)، اوراوا ردز ـ گوانگژو اورگراند (ساعت 15)

گل‌محمدی: مهاجمان نقش پررنگی دارند

سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با بنیادکار تاکید کرد: تیمش باید از تک موقعیت‌ها استفاده کند تا شانس صعود داشته باشد. یحیی گل‌محمدی با بیان این‌که بازی با بنیادکار از بازی‌های حساس مرحله گروهی است و هر دو تیم در یک سطح هستند، گفت: در سه بازی گذشته فقط یک گل به ثمر رساندیم، اما گلی را دریافت نکردیم و به همین دلیل یکی از بخت‌های صعود از این گروه هستیم. البته موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. در خط دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و همین موضوع به ما کمک کرده است. بازیکنان خط حمله می‌توانند در این بازی نقش پررنگی داشته باشند و امیدوار به گلزنی مقابل این تیم هستیم.

لوشچان: ناامید نیستیم

سرگئی لوشچان معتقد است برنامه‌ تیمش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تهاجمی است و فقط برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان می‌روند. سرمربی بنیادکار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: این بازی از اهمیت فراوانی برخوردار است و با توجه به جایگاهمان در گروه باید به پیروزی برسیم تا در دو بازی آینده امیدوار به صعود باشیم. لوشچان درباره تیم‌هایی که شانس صعود به مرحله بعد دارند، گفت: شاید النصر و ذوب شانس اصلی هستند، اما این به معنای ناامیدی ما نیست. تلاشمان را برای صعود انجام می‌دهیم. اگر سه امتیاز را کسب کنیم، روند مسابقات تغییر می‌کند. در سال‌های قبل هم شانس صعود نداشتیم، اما توانستیم صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها