کارشناسی سازمان هواشناسی خبر داد

جمعه؛ ورود موج جدیدی از بارش ها در نیمه غربی

شرق ایران بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها از نیمه غربی کشور عبور کرده است و عمده بارندگی ها امروز در نیمه شرقی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹
شرق ایران بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد اصغری گفت: اوج بارندگی های امروز در استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی، ‌رضوی و ‌جنوبی، ‌یزد، ‌سمنان و ارتفاعات شرقی تهران ،‌کرمان، ‌سیستان و بلوچستان، ‌هرمزگان و جنوب شرقی استان فارس خواهد بود.

وی افزود: امروز شاهد کاهش دما در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود و روند کاهش دما در نیمه شرقی کشور ادامه دارد اما در نیمه غربی کشور تا پایان هفته با افزایش دما روبرو هستیم.

اصغری پدیده مشترک در غالب نقاط کشور را وزش باد دانست و گفت: سرعت وزش باد در شرق استان‌های کرمان، ‌اصفهان، ‌یزد و جنوب سمنان، ‌تهران، ‌البرز، ‌سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بیشتر ملموس است.

وی افزود: در مینو شهر، آبادان، خرمشهر، ‌هویزه، ‌حمیده، ‌نیستان، شلمچه و اروند کنار با افزایش دما و کمی آلودگی هوا روبرو هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه موج جدیدی از بارش‌ها از هفته آینده از نوار غربی وارد کشور می شود، گفت: اوج بارندگی ها هفته آینده به شکل برف در ارتفاعات زاگرس از جمله استان‌های کرمانشاه، ‌لرستان، ‌چهار محال و بختیاری ،‌کهگیلویه و بویر احمد و آذربایجان غربی خواهد بود.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها