رادیو ایران در برنامه «کافه هنر» به بررسی جشنواره موسیقی فجر پرداخت.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۳
بررسی جشنواره موسیقی فجر در رادیو ایران

به گزارش جام جم نوا به نقل از شبکه رادیویی ایران، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به لزوم پرداختن به هنر انقلاب و تلاش رادیو ایران برای بازتاب هر چه بیشتر اتفاقات ماه بهمن که نشان از فرهنگی بودن انقلاب دارد و بهمن ماه به نوعی ماه جشنواره های متعدد فرهنگی است.

یدالله گودرزی افزود: رادیو ایران در ادامه پوشش محیطی جشنواره های انقلاب، جشنواره موسیقی فجر را تصمیم گرفت به صورت حضوری بازتاب دهد واستودیوی «کافه هنر» در محل سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در لابی تالار وحدت مستقر کند.

وی ادامه داد: در این برنامه با توجه به اجراهای موسیقی سنتی، کلاسیک و ملی در تالار وحدت استودیوی رادیو ایران این تالار را مرکز پوشش اخبار جشنواره ورویدادهای جشنواره قرار داد و گزارشگران ما در عین حالی که گزارش های خود را از سالن های دیگر برگزاری جشنواره مثل برج میلاد، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران و سالن میلاد آماده ودر استودیوی تالار وحدت پخش می کردند.

از جمله کسانی که میهمانان برنامه شدند می توان به استاد علی رهبری، لوریس چکناواریان، استاد تاباکوف از روسیه، گروه کامکارها، حمیدرضا نوربخش دبیر جشنواره، محمد علیزاده (خواننده)، سهراب پور ناظری (خواننده) و گروه رستاک و مسعود شعاری اشاره کرد.

«کافه هنر» هر شب از ساعت 20 تا 21 با تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، رضا مهدوی کارشناس، مهدی طهماسبی گوینده، تینا میرکریمی گزارشگر، زهره سربازی هماهنگی از موج fm ردیف 90 مگاهرتز پخش شد و ریحانه یزدان دوست تهیه کننده آن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها