سازمان آتش‌نشانی اهواز و مؤسسه پنجمین فصل قشنگ دست به دست هم دادند تا کودک سرطانی را به فرمانده آتش‌نشانی تبدیل کنند؛ آرزویی که محسن بیت غریب همیشه در ذهن داشت.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۴

به گزارش مهر، در مراسمی نمادین لباس آتش‌نشانی بر تن محسن 12ساله نشست و کودک سرطانی فرمان اطفای‌حریق داد تا رویای کودکی‌اش رنگ واقعیت به خود بگیرد. همه جمع شده بودند تا محسن را به آرزویش برسانند. ایستگاه آتش‌نشانی گلستان و آتش‌نشانان در انتظار محسن بودند. محسن خیلی ساده با تنی رنجور از شیمی‌درمانی اما با یک دنیا امید و لبی خندان آمده بود.

اشک در چشمان ماموران حلقه زده بود؛ آخر محسن آمده بود تا آتش را گلستان کند. کاروان خودروهای آتش‌نشانی از ایستگاه گلستان به سمت ایستگاه آتش‌نشانی استانداری راه افتادند و از آنجا عازم محل آتش‌سوزی فرضی در کیانپارس، روبه‌روی کتابخانه مرکزی شدند تا فرمانده محسن فرمان اطفای‌حریق دهد. معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در حاشیه مراسم نمادین آتش‌نشان شدن کودک سرطانی گفت: حرکت نمادین امروز نشان‌دهنده حس انساندوستی و همدردی تمام پرسنل آتش‌نشانی با کودکانی است که به سرطان و بیماری‌های صعب‌العلاج مبتلا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها