جنجال بر سر پزشک شدن فرزند

زن میانسال که از اصرارهای شوهرش برای پزشک شدن پسرشان خسته شده بود، در نهایت جنجالی به راه انداخت که پایان آن دادگاه خانواده و درخواست طلاق بود.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۴

این زن که همراه شوهرش به دادگاه خانواده آمده، زمانی که روبه‌روی قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده تهران قرار گرفت در خصوص علت درخواست طلاقشان به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم پسرمان را دیوانه کرده است. او چند سالی است که اصرار دارد پسرمان پزشک شود. از همان دوران دبیرستان پسرمان را تهدید می‌کرد که باید درس‌هایش را خوب بخواند تا بتواند در رشته پزشکی قبول شود، در غیر این صورت حق ادامه تحصیل ندارد. پسر بیچاره من هم همیشه با این کابوس زندگی کرد و چند سال پشت سر هم درس خواند، اما شوهرم او را رها نمی کرد. هر بار سر این موضوع در خانواده با هم درگیری داشتیم. تا این‌که چند وقت پیش شوهرم باز هم پسرمان را عذاب داد و پسرم هم از خانه بیرون رفت. تا چند روز از او خبر نداشتم و کلی عذاب کشیدم تا این‌که برگشت. بعد از آن هم با کسی حرف نمی‌زند. من هم دیگر صبر و حوصله‌ام تمام شد و چنان جنجالی به راه انداختم که هر دو تصمیم به جدایی گرفتیم.

شوهر این زن نیز به قاضی گفت: من همیشه آرزو داشتم پسرم پزشک شود. این‌که به فکر آینده تنها پسرمان باشم چیز بدی نیست، ولی همسرم زیادی حساس شده و اجازه نمی‌دهد من به پسرمان حرفی بزنم. هر بار می‌خواهم او را تربیت کنم همسرم مانع می‌شود و دعوا راه می‌اندازد. آخرین‌بار هم چنان جنجالی به راه انداخت که تصمیم گرفتم دیگر در کنار این زن زندگی نکنم.

در پایان نیز قاضی دلیل آنها را برای جدایی کافی ندانست و در نهایت این زوج را با هم آشتی داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها